PracaGrupypl.praca.dyskusje › staz

  • 1. Data: 2003-02-19 14:42:09
    Temat: staz
    Od: "Art" <a...@N...gazeta.pl>

    Mam pytanie: ile można odbyć staży. Czy tylko jeden czy można kilka. Jeśli
    więcej to czy wszystkie są płatne? Jeśli tak to w jakiej mniej więcej
    wysokości?

    A drugie

    Czy wiecie ile mozna zarabiać, aby nie stracić prawa do renty rodzinnej (tzn
    aby jej nie zmniejszyli czy też nie zawiesili)- jakie są te progi. A może
    wiecie gdzie to jest publikowane

  • 2. Data: 2003-02-19 15:33:10
    Temat: Re: staz
    Od: "Anna Deregowska" <a...@k...ae.krakow.pl>

    Sporo zalezy od uczelni, ale jezeli chcesz miec praktyke platna przez
    uczelnie, to raczej tylko jedna - reszta jest bezplatna, chyba, ze firma
    zechce Ci zaplacic. Gorzej, bo niektore uczelnie nie chca rowniez podpisywac
    wiekszej ilosci umow, a firmy wymagaja. Ale ja (po 4 stazach) jestem
    przykladem, ze mozna sie dogadac z firmami.

    Zapytaj w ZUSie - powinni odpowiedziec.

    Pozdrawiam
    Anna