PracaGrupypl.praca.dyskusjecv i list motywacyjny a e-mail › no wiec jak pisac? (bylo cv i list motywacyjny a e-mail)
  • Data: 2002-09-25 09:42:10
    Temat: no wiec jak pisac? (bylo cv i list motywacyjny a e-mail)
    Od: Andrzej Dalasinski <y...@w...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusja bardzo ciekawa, ale nie zaprowadzila mnie do niczego...
    ...witam, jestem naowy na grupie...
    na codzien pracuje na debianie (to dystrybcja Linx'a - inf. dla
    niebranzowych).

    jesli wysylam list motywacyjny, to na ogol w tresci maila (kodowanie:
    iso-8859-2 (_niewindowsowe_), cv wysyam w pdf'ie, oraz kopie w rtf
    (konwersja z LaTeX'a). Zaznaczam w PS, ze rtf, to ubozsza wersja,
    poniewaz konwerter jest jaki jest (a nie stac mnie na word'a - studiuje
    dziennie informatyke i jestem jednych z tych, co nie ,,kradna''
    oprogramowania).

    Wysciem jest uzycie OpenOffice'a, ale ten tez nie jest zgodny zupelnie z
    microsoftami. Poza tym, trzymanie i uzupelnianie kilku wersji cv (przy
    kazdej zmianie w zyciorysie, nalezaloby zmienic wertsje latex'owa
    (pozniej kompilacja i konwersja) oraz rtf, i moze jeszcze ascii (bez
    pliterek)????

    co radzicie?

    pzdr
    yanek