PracaGrupypl.praca.dyskusje › nieatrakcyjne dziewczyny w McDonalds

  • 1. Data: 2005-02-26 15:38:10
    Temat: nieatrakcyjne dziewczyny w McDonalds
    Od: "stchupack" <s...@K...vp.pl>

    Gdy jestem w trasie często korzystam z kibelków McD, czasem zamawiam coś
    do żarcia i rzuciło mi się w oczy, że dziewczyny tam pracujące są z
    reguły mało atrakcyjne. Czym to jest spowodowane, jakaś specjalna
    polityka niezatrudniania ładnych, by klient nie stał długo przy kasie i
    kolejka szybciej się posuwała, czy te atrakcyjniejsze dziewczyny
    znalazły inna, lepsza pracę? Co myślicie?

  • 2. Data: 2005-02-26 15:43:45
    Temat: Re: nieatrakcyjne dziewczyny w McDonalds
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: stchupack [Sat, 26 Feb 2005 16:38:10 +0100]:

    > Gdy jestem w trasie często korzystam z kibelków McD, czasem
    > zamawiam coś do żarcia i rzuciło mi się w oczy, że dziewczyny
    > tam pracujące są z reguły mało atrakcyjne.

    Gdzies mi sie o uszy obilo, chyba nawet tutaj, ze maja odgorny
    zakaz posiadania dlugich paznokci, malowania sie i paru innych
    rzeczy. Uzasadnienia nie pamietam, mozliwe ze jakies przepisy
    to reguluja (nie mialam nigdy z gastronomia nic wspolnego poza
    korzystaniem z niej. a i to nie w McD).

    Wyobraz sobie teraz taka panienke, nieumalowana, nie majaca
    zapewne za bardzo mozliwosci odswierzenia sie, po paru godz.
    zasuwania w ta i spowtorem w dusznej, goracej kuchni, silacej
    jeszcze sie na usmiech w kierunku klienta.

    Troche ciezko w takich warunkach byc szczegolnie atrakcyjna ;)

    Kira

  • 3. Data: 2005-02-26 17:29:51
    Od: "stchupack" <s...@K...vp.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeszcze sie na usmiech w kierunku klienta.
    >
    > Troche ciezko w takich warunkach byc szczegolnie atrakcyjna ;)

    Kobieta ładna z natury nie potrzebuje żadnego makijażu, a dziewczyny z
    fastfoodów
    są przy kości, z trądzikiem... ogólnie odpychające.

  • 4. Data: 2005-02-26 17:29:59
    Od: "kazoo" <s...@s...spam>

    Bo te brzydkie lepiej gotuja...

    glupipost.kazoo

  • 5. Data: 2005-02-26 17:33:14
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    stchupack (news:cvqbur$cvj$1@nemesis.news.tpi.pl)
    Napisał(a):

    > Kobieta ładna z natury nie potrzebuje żadnego makijażu, a dziewczyny z
    > fastfoodów
    > są przy kości, z trądzikiem... ogólnie odpychające.

    Jakby były ładne, to by raczej w Macu nie pracowały.

    R.

  • 6. Data: 2005-02-26 17:36:58
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "stchupack" <s...@K...vp.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kira" <c...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Kobieta ładna z natury nie potrzebuje żadnego makijażu, a dziewczyny z
    > fastfoodów
    > są przy kości, z trądzikiem... ogólnie odpychające.

    Przy kosci moze od jedzenia fastfoodow :) ale to nie jest regula. W Macu na
    wroclawskim rynku pracuje dziewczyna, ktora wyglada wrecz anorektycznie.

    Nie przygladalam sie pod katem atrakcyjnosci :) ale jesli masz racje, to
    wydaje mi sie, ze mozna to wyjasnic tak: praca w ff jest ciezka, nisko
    platna i nie dajaca raczej mozliwosci duzego dorobienia napiwkami, bo
    klienci w ff ich nie daja. Z grupy studentow i studentek, ktorzy szukaja
    pracy typu kelner, barman, obsluga itp. knajpy dajace mozliwosc dorobienia
    napiwkami i pracy w przyjemnej atmosferze wybieraja kierujac sie prezencja.
    Osoby o oszalamiajacym wygladzie dosc latwo znajda prace kelnerki w knajpie
    dajacej lepsze warunki niz ff, ewentualnie jako hostessy na promocjach, wiec
    nie maja po co probowac w ff.

    I.

  • 7. Data: 2005-02-26 18:36:47
    Od: "Marchewczyk" <m...@m...com>

    "stchupack" <s...@K...vp.pl> escreveu na mensagem
> [...]
    > kolejka szybciej się posuwała, czy te atrakcyjniejsze dziewczyny
    > znalazły inna, lepsza pracę? Co myślicie?

    Z natury i definicji najgorsza, najmniej platna i wymagajaca najmniejszych
    kwalifikacji praca... Taka dla ostatnich z ostatnich :)

    Wiec panna z nieco lepszymi nogami i obliczem, przy porownywalnie slabym
    potencjale intelektualnym, bedzie zawsze wolala sie nudzic ukladajac lachy w
    butiku i czekajac na sponsora... chcialem powiedziec ksiecia z bajki, ktory
    nigdy sie nie pojawi, niz pracowac naprawde ciezko, w trudnych warunkach i
    za najnizsze mozliwe pieniadze, sprzedajac przysmaki McDo.

    Sam pracowalem w ten sposob ;)), nie w Polsce, i z tego wlasnie
    zamierzchlego czasu pamietam jedyne pare slow w jezyku arabskim, jakich
    udalo mi sie kiedykolwiek nauczyc :)) Te nocne zmiany, bardzo blisko
    slawetnego Placu Pigalle, niezapomniane... ale to juz nie na temat.
    MM

  • 8. Data: 2005-02-26 20:21:45
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    stchupack <s...@k...vp.pl> wrote:
    > są przy kości, z trądzikiem... ogólnie odpychające.

    Ten trądzik to fakt - już dawno to zauważyłem. Może opary oleju źle
    wpływają na cerę? :)

    P.

  • 9. Data: 2005-02-27 06:53:53
    Od: Rafał Maj Raf256 <s...@r...com>

    Paszczak wrote:

    > Ten trądzik to fakt - już dawno to zauważyłem. Może opary oleju źle
    > wpływają na cerę? :)

    Tak jak Robert zauważył, IMHO dziewczyny ładne zazwyczaj mają powodzenia,
    więc znajdą sobie lepszą pracę (lub faceta który będzie na nie pracował ;)

    --
    Rafał 'Raf256' Maj

  • 10. Data: 2005-02-28 01:38:25
    Od: "spryciula" <s...@p...onet.pl>

    A czy to jest aż takie ważne czy dziewczyny tam pracujące są ładne czy nie???
    Nie wszyscy są piękni, a na chleb trzeba sobie zapracować...
    Jak ktoś ma ochotę popatrzeć sobie na ładne laski to ogląda sobie modelki, a
    nie zapracowane laski w McDonaldzie.