PracaGrupypl.praca.dyskusje › nawiazujac do "zarobki w branzy IT..."

  • 21. Data: 2004-07-16 13:14:30
    Temat: Re: nawiazujac do "zarobki w branzy IT..."
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > z tym ze Kal poruszyl watek NIE ZAROBI (chodzi o kase) a Ty sie czepiles
    > NIE NAROBI (od roboty) a o tym nie bylo mowy.
    ok, nie napisałem tego wprost, ale wdrożeniowiec/konsultant jak jest dobry
    to na pewno zarobi nie tylko na waciki

    > Pozdrawiam
    gromax

  • 22. Data: 2004-07-17 09:56:44
    Od: "Jacek Skaźnik" <j...@n...pam.pszczyna.net>

    Użytkownik "Kal" <k...@k...gda.pl> napisał w wiadomości

    [ciach]
    > Generalnie albo się specjalizujesz w technologii, za którą się płaci
    > dużo pieniędzy - z sieci np Cisco, z systemów Microsoft, ale wtedy
    > musisz się certyfikować. Ale jak masz MCSE albo CCIE, nie masz
    > żadnych problemów ze znalezieniem dobrej i płatnej pracy.

    Witam,
    Moim zdaniem nie mozna porownywac MCSE do CCIE jesli chodzi o poziom
    trudnosci i dostepnosc pracy. CCIE jest znacznie trudniej zrobic (poza
    wiedza trzeba miec dostep do sprzetu, bo na sucho raczej ciezko sie zdaje
    czesc praktyczna). Co do 'zadnych problemow' - mam MCSE 2000, SCSA i...
    szukam. Mysle ze z CCIE nie mialbym problemow.

    Pozdrawiam,
    Jacek Skaznik

  • 23. Data: 2004-07-17 12:23:01
    Od: marcins <m...@c...pl>

    Jacek Skaźnik wrote:
> [...]
    > czesc praktyczna). Co do 'zadnych problemow' - mam MCSE 2000, SCSA i...
    > szukam. Mysle ze z CCIE nie mialbym problemow.

    heh pewnie nie..tylko ZA ILE ? :)

    m.