PracaGrupypl.praca.dyskusje › Student po obronie i zlecenie

  • 1. Data: 2003-06-16 08:31:28
    Temat: Student po obronie i zlecenie
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Kilka dni temu bronilem prace mgr i trafilo mi sie zlecenie. Czy bede mogl
    tak jak dawno za starych czasow nie placic zusu?
    W koncu semestr w ktorym powinienem sie obronic konczy sie dopiero z koncem
    wrzesnia...
    Czy jednak to, ze juz teraz sie obronilem pociaga za soba konsekwencje tego
    typu, ze nie moge napisac, iz jestem studentem i tym samym zusu placic nie
    musze?
    Czy umowa zlecenie z placonym zusem wiaze sie z filarami i koniecznoscia
    wyboru tow. ubezpiecz. ?

  • 2. Data: 2003-06-16 08:36:36
    Temat: Re: Student po obronie i zlecenie
    Od: Kamil Burzynski <n...@n...com>

    On Mon, 16 Jun 2003 10:31:28 +0200, -=Przemek=- wrote:
    > Czy jednak to, ze juz teraz sie obronilem pociaga za soba konsekwencje tego
    > typu, ze nie moge napisac, iz jestem studentem i tym samym zusu placic nie
    > musze?

    A masz dyplom ukonczenia studiow? ;)

    --
    Best regards from
    Kamil Burzynski

  • 3. Data: 2003-06-16 09:07:08
    Od: Lukasz <w...@N...pl>

    On Mon, 16 Jun 2003 10:31:28 +0200, -=Przemek=- wrote:

    > Kilka dni temu bronilem prace mgr i trafilo mi sie zlecenie. Czy bede mogl
    > tak jak dawno za starych czasow nie placic zusu?

    Czy zamiast umowy zlecenia nie moze to byc umowa o dzielo ? Wtedy chyba sie
    ZUSu nie placi...

    --
    pozdrawiam
    Lukasz

  • 4. Data: 2003-06-16 09:42:43
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > musze?
    > Czy umowa zlecenie z placonym zusem wiaze sie z filarami i koniecznoscia

    Witam
    Jako student możesz korzystać z umowy zlecenia na dotychczasowych zasadach do
    chwili otrzymania dyplomu , oczywiście nie chwaląc sie że obroniłeś pracę bo
    niektórzy kadrowcy nie wiedzą co z takim zrobić. Filarami to Ty się nie
    przejmuj się teraz, bedziesz myślał jak zawrzesz umowe o pracę. Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2003-06-16 10:24:20
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> wrote in message
> [...]
    > musze?
    > Czy umowa zlecenie z placonym zusem wiaze sie z filarami i koniecznoscia

    Studentem jesteś do dnia obrony i nie ma to znaczenia kiedy kończy się
    semestr.
    Umowa zlecenie będzie musiała być z zusem. Ale umowa o dzieło nie.
    II filar jest związany tylko i wyłącznie z umową o pracę. masz na to 7 dni.
    Potem ci wylosują fundusz. Zawsze możesz go zmienić, ale to się wiąże z
    kosztami.

  • 6. Data: 2003-06-16 18:15:38
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "Kamil Burzynski" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > A masz dyplom ukonczenia studiow? ;)

    jeszcze nie ale niektórzy to nawet po 6 miesiącach dostają dopiero