PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie do Przedstawicieli Medycznych

  • 1. Data: 2003-06-16 08:39:00
    Temat: Pytanie do Przedstawicieli Medycznych
    Od: "emila koterska" <e...@N...gazeta.pl>

    Pytanie jakie mi zadano na rozmowie brzmiało "jak Pan będzie próbował
    sprzedać lek o składzie chem. i cenie takiej samej jak 5 innych preparatów
    które juz są od dłuższego czasu na rynku (przp. chodzi chyba o jakiś lek
    generyczny). Jak odpowiedziec na to pytanie? Dzieki za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2003-06-16 09:48:43
    Temat: Re: Pytanie do Przedstawicieli Medycznych
    Od: "Mariusz" <m...@p...onet.pl>

    Wszystko zależy od klienta i możliwosci "ofsetu"

    ;-)

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2003-06-16 10:40:26
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    emila koterska napisał:

> [...]
    > które juz są od dłuższego czasu na rynku (przp. chodzi chyba o jakiś lek
    > generyczny). Jak odpowiedziec na to pytanie? Dzieki za odpowiedzi.

    Jak sprzedać to nie wiem, ale wiem, że nabywcy [akurat dotyczyło to
    słodyczy], lubią, jak coś jest reklamowane - a to już działka firmy
    farmaceutycznej.

    OT - cóż, przykład na nieefektywność mechanizmów rynkowych [przepływ
    informacji] - jeżeli na rynku jest powiedzmy 5 preparatów opartych na
    tej samej jednej substancji [Cetirizini dihydrochloridum - szeroko
    reklamowane leki antyalergiczne], a ich ceny zaczynają się od 7 zł
    [Amertil], poprzez 10 [Alertec], a kończą na kilkunastu [chyba Zyrtex,
    czy jakoś tak], to przy pełnym przepływie informacji, wszystkie leki
    oprócz Amertilu powinny już dawno sczeznąć.

    Flyer