PracaGrupypl.praca.dyskusje › najwieksze osiagniecie

  • 1. Data: 2005-01-27 15:40:47
    Temat: najwieksze osiagniecie
    Od: "tempy" <t...@t...tp>

    jak odpowiedziec na pytanie o najwieksze osiagniecie w zyciu?
    mam 19lat, swiezo po szkole, nic nie osiagnalem, nie wiem co mowic?
    chodzilo o bycie obsluga w wypozyczalni video

  • 2. Data: 2005-01-27 15:58:17
    Temat: Re: najwieksze osiagniecie
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > jak odpowiedziec na pytanie o najwieksze osiagniecie w zyciu?

    Odpowiadaj "Najwiekszym moim osiagnieciem jest to ze dozylem do 19 lat".

  • 3. Data: 2005-01-27 16:21:51
    Od: "bukers" <w...@p...NOSPAM.wsiz.rzeszow.pl>

    .......... w tym ciezkim swiecie gdzie wojny wciaz trwaja.

    a tak na powaznie, to udalo zawsze udalo Ci sie cos dokonac, tylko musisz
    pomslec co.
    tez mam 19 lat, zdalem maturke rok temu i od tamtej pory w miejscowosci
    gdzie bezrobocie jest 30% znalazlem prace. tak sie rozszalalem, to zmienilem
    ze zmienilem miejsce pracy 2 razy, raz nawet awansowalem ;]

    co jest moim osiagnieciem?
    hm.... zdanie maturyna 5, dostanie sie na dobra uczelnie, wlasny samochod
    (maluch bo maluch, ale swoj od podstaw)

    --
    bukers

  • 4. Data: 2005-01-27 16:23:16
    Od: Mo <l...@g...nie-smiec>

    Ktoś (tempy, a któżby!) wyklepał:
    > jak odpowiedziec na pytanie o najwieksze osiagniecie w zyciu?
    > mam 19lat, swiezo po szkole, nic nie osiagnalem, nie wiem co mowic?
    > chodzilo o bycie obsluga w wypozyczalni video

    Żartujesz??? Na obsługę w wypożyczalni wideo pytają o największe
    osiągnięcie?? Świat stanął na głowie! :o)

    A co do pytania - coś na pewno osiągnąłeś. Jeśli nie zrbiłeś nic
    nadzwyczajnego, żadnych kursów, nigdzie nie wyjechałeś, nie napisałeś
    książki, to może powiedz, ze spędziłeś dwie doby ciurkiem na oglądaniu
    filmów i każdy z nich potrafisz dokładnie streścić i do tego wymienić
    całą listę płac, uzupełniając co większymi sukcesami gwiazd z czołówki?
    Albo udało Ci się obejrzeć "x" (film powszechnie uznany za zabójczo
    nudny) bez zaśnięcia? ;-)

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

  • 5. Data: 2005-01-27 16:32:40
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: tempy [Thu, 27 Jan 2005 16:40:47 +0100]:

    > mam 19lat, swiezo po szkole, nic nie osiagnalem

    E, no cos Ty ;) Mi sie juz w wieku lat kilku udalo calkiem
    porzadnie rozkrecic na czynniki pierwsze Bardzo Drogi Nowy
    Komputer -- a potem go zlozyc. I on dzialal! ;>

    A powaznie: czemu "osiagniecie" kojarzysz tylko z telewizja,
    kontem w banku i fanfarami? Codziennie odnosisz jakis sukces,
    przejrzyj je i wybierz ktorys wiekszy pasujacy tematycznie.
    Z tymi dwiema dobami na ogladaniu filmow to moze przesada ;)
    ale wlasnie cos w ten desen... Zwiazane z branza ale wcale
    niekoniecznie przeciez zawodowe.

    Kira

  • 6. Data: 2005-01-27 17:18:20
    Od: Judzi <j...@v...pl>

    tempy napisał(a):
    > jak odpowiedziec na pytanie o najwieksze osiagniecie w zyciu?
    > mam 19lat, swiezo po szkole, nic nie osiagnalem, nie wiem co mowic?
    > chodzilo o bycie obsluga w wypozyczalni video
    hahahahahaha...
    inaczej tego skomentować nie mogę...
    ale cuż kiedyś odpowiedzino mi nie a za powód podano zbyt niski wzrost(
    praca w sklepie)...
    moze zdałeś maturę albo coś wygrałeś... nie wiem... powiedź prawdę

  • 7. Data: 2005-01-27 18:32:36
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Mo <l...@g...nie-smiec>
    wystukał[a]:
    > Ktoś (tempy, a któżby!) wyklepał:
    > Żartujesz??? Na obsługę w wypożyczalni wideo pytają o największe
    > osiągnięcie?? Świat stanął na głowie! :o)

    hm... w sklepie/wypożyczalni czasami trzeba 'zagadać' do klienta. Takie
    pytania mogą to sprawdzać - czy ten ktoś potrafi inteligentnie i
    zabawnie wybrnąć, czy potrafi się wysłowić, ma jakieś hobby itp.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 8. Data: 2005-01-27 20:59:37
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "tempy" <t...@t...tp> napisał w wiadomości
    > jak odpowiedziec na pytanie o najwieksze osiagniecie w zyciu?
    > mam 19lat, swiezo po szkole, nic nie osiagnalem, nie wiem co mowic?

    Ze postanowiles, wbrew ogolnie obowiazujacym trendom, byc samodzielnym w
    wieku 19 lat?

    > chodzilo o bycie obsluga w wypozyczalni video

    Nie gniewaj, ale takie sformuowanie sugeruje mocno niewlasciwe podejscie do
    temtu (by nie rzec zycia). Miejmy nadzieje, ze to lapsus.

    szomiz
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P