PracaGrupypl.praca.dyskusje › najlepsze miasto dla programisty

  • 11. Data: 2006-06-03 22:05:26
    Temat: Re: najlepsze miasto dla programisty
    Od: "blondi" <m...@g...com>

    > Moze sie wypowiecie ile sie w takich miastach zarabia.
    >
    > Jestem z Wroclawia ale obecnie pracuje w Anglii. Dzwonia do mnie firmy z
    > ofertami pracy ale proponuja zarobki rzedu 3tys w jak to oni okreslaja
    > RENOMOWANYCH firmach.
    > Jezeli tak jest w tych 3 miastach to zostaje w Anglii.

    Obecnie wyglada na to, ze chwilowo sytuacja sie odwrocila i specjalisci
    (pisze o branzy IT, w innych nie mam rozeznania) moga dyktowac zarobki.
    Mam na mysli ludzi, ktorzy moga pochwalic sie faktyczna wiedza (i
    niestety doswiadczeniem, sama wiedza nie wystarcza) z zakresu
    projektowania/implementacji aplikacji w Javie, project managementu,
    zarzadzania dzialem IT (w sensie koordynacji prac, a nie sprzedazy
    produktow). Z tego co widze, to zarobki ksztaltuja sie od ok 5 tys zl
    na reke (dla programisty/projektanta aplikacji Java).

    Duzo zalezy od firmy w ktorej sie zatrudniasz. Sa firmy, ktore
    umozliwiaja Ci doszkalanie sie, ale zarobki sa srednie, sa takie, ktore
    placa i wymagaja. I wbrew pozorom wielkosc firmy nie determinuje
    zarobkow.

    Informacje sa dla Warszawy.

    Pozdrawiam :)

    blondi