PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop Okolicznościowy ?

  • 1. Data: 2006-05-26 06:01:14
    Temat: Urlop Okolicznościowy ?
    Od: "W I A D Z I U" <n...@n...nocom>

    Witam.
    Mam zapytanie do grupowiczow odnosnie zasad wykorzystania i ubiegania sie o
    urlop okolicznosciowy z okazji slubu...

    Doczytalem w tym watku:
    http://www.gazetakadrowego.infor.pl/porady_na_dzis/1
    9392,Urlop_okolicznosciowy_w_rownowaznym_systemie_cz
    asu_pracy.html
    ze pracujac w roznym systemie o roznym wymiarze godzin liczy sie taki urlop
    dzien za dzien ( nie przelicza sie na godziny).

    Powiedzmy ze ja pracuje po 12h i w tygodniu poprzedzajacym slub z grafiku
    wychodzi ze moje dni pracujace w tymże tygodniu to tylko wtorek. i sroda i
    wlasnie chcalbym je wykorzystac co by miec caly tydzien wolne.

    Moje pytanie to:
    - czy prawnie jest taka mozliwosc wykorzystania tych wlasnie dni czy
    przysluguje mi taki urlop dopiero po slubie ?