PracaGrupypl.praca.dyskusje › najlepsze miasto dla programisty

  • 1. Data: 2006-05-26 10:08:35
    Temat: najlepsze miasto dla programisty
    Od: "byster" <b...@o...pl>

    po studiach inf., bez doświadczenia ale z wiedza o J2EE. mieszkam na
    zadupiu, dojazdy na rozmowy przez pół Polski bez sensu. Wrocław,
    Warszawa?

  • 2. Data: 2006-05-26 11:36:42
    Temat: Re: najlepsze miasto dla programisty
    Od: rocq <r...@o...pl>

    byster napisał(a):
    > po studiach inf., bez doświadczenia ale z wiedza o J2EE. mieszkam na
    > zadupiu, dojazdy na rozmowy przez pół Polski bez sensu. Wrocław,
    > Warszawa?

    licza sie trzy miasta Krakow, Wroclaw i Warszawa ;]
    licza sie pod wzgeledem ilosci zatrudnianych informatykow i plac ;]

  • 3. Data: 2006-05-26 11:51:07
    Od: k...@g...com

    Dojazd na rozmowy przez pół Polski ma sens, zwykle rozmowa
    kwalifikacyjna jest jednym z ostatnich etapów rekrutacji, który z
    odpowiednim przygotowaniem i optymistycznym nastawieniem nie jest
    niczym strasznym.
    Ja osobiście włożyłem trochę czasu, pieniędzy (na wyjazdy) i
    wysiłku w zodobycie pracy we Wrocławiu i absolutnie nie żałuję:
    mam ciekawą pracę, dobre wynagrodzenie. W porównaniu z np. Tychami
    (pracowałem tam) różnica kolosalna.

    Gdziekolwiek, jakkolwiek - miłego dnia,
    Marek

  • 4. Data: 2006-05-26 12:29:15
    Od: "ssn232" <N...@p...pl>

    (pracowałem tam) różnica kolosalna.

    no to witam ziomka ja też emigrowałem z Tychów jako programista do
    podwarszawskiego Pruszkowa :P

    ps. Oś "U" rules (tam mieszkałem ), "tereny przemysłowe" rules (tam
    pracowałem)

    ssn232

  • 5. Data: 2006-05-26 12:37:13
    Od: k...@g...com

    Witam,

    Ja mieszkalem w Katowicach, najpierw dojezdzalem 36 z Ligoty, a
    pózniej 1,4,14 z Zawodzia. Pracowalem na osiedlu "O", na terenach
    przemyslowych pojawialem sie w ramach wyjazdów :)
    Jak wypada porównanie Tychów z Warszawa?

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 6. Data: 2006-05-26 12:53:35
    Od: "ssn232" <N...@p...pl>

    powiem tak : jesli jestes obcykany(masz i wiedze i doswiadczenie) w tym co
    robisz (tu mysle o programowaniu) oraz masz sile przebicia (chetnych na duza
    kase jest wielu) to mozesz duzo zyskac w duzych firmach, które nie sa
    mniejszoscia na tutejszym rynku. W moim przypadku na przeprowadzce zyskalem
    100% wynagrodzenia. Jest tylko jeszcze cos o czym nie zdawalem sobie
    wczesniej sprawy: otóz zycie plynie tu szybko, pospiesznie. W Tychach byl
    czas na wypoczynek, relaks. A tu jakos tak szybko to plynie, Praca - dom -
    spanie -praca. I tak w kólko.

    ssn232

  • 7. Data: 2006-05-26 16:10:47
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <e56ti5$10l$1@news.onet.pl> ssn232 napisal(a):

> [...]
    > czas na wypoczynek, relaks. A tu jakos tak szybko to plynie, Praca - dom -

    Do pełnego obrazu przydałoby się jeszcze porównanie kosztów życia.
    A żona znalazła bez problemu pracę?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kuć

  • 8. Data: 2006-05-27 06:06:39
    Od: "ssn232" <N...@p...pl>

    > Do pełnego obrazu przydałoby się jeszcze porównanie kosztów życia.
    > A żona znalazła bez problemu pracę?

    nie pisałem, żem żonaty (tu mina pokazująca zdziwienie) . Tak , żona
    znalazła pracę i to łatwiej niż w Tychach czy Katowicach. A jeśli chodzi o
    koszty to tak: Pruszków cena m2 nowego mieszkania 2700-3400, Warszawa 4000 i
    więcej - w zależności od lokalizacji. Życie również jest droższe ale głównie
    życie rozrywkowe (bary, knajpy, kino), jeśli chodzi o wyżywienie to są tu
    hipermarkety więc ceny są takie jak wszędzie, oczywiście jeśli ktoś leń to
    może pójść do sklepu na osiedlu i przepłacać. A no i benzyna droższa.

    ssn232.

  • 9. Data: 2006-05-31 21:24:54
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > hipermarkety więc ceny są takie jak wszędzie, oczywiście jeśli ktoś leń to
    > może pójść do sklepu na osiedlu i przepłacać. A no i benzyna droższa.

    Nieprawda ze drozsza. Sporo zalezy od stacji, ale zwykle tansza niz na prowincji.

  • 10. Data: 2006-06-03 19:55:41
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl>

    >Użytkownik "byster" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    ups.com...
    >po studiach inf., bez doświadczenia ale z wiedza o J2EE. mieszkam na
    >zadupiu, dojazdy na rozmowy przez pół Polski bez sensu. Wrocław,
    >Warszawa?

    Moze sie wypowiecie ile sie w takich miastach zarabia.

    Jestem z Wroclawia ale obecnie pracuje w Anglii. Dzwonia do mnie firmy z
    ofertami pracy ale proponuja zarobki rzedu 3tys w jak to oni okreslaja
    RENOMOWANYCH firmach.
    Jezeli tak jest w tych 3 miastach to zostaje w Anglii.

    XYZ