PracaGrupypl.praca.dyskusje › najgorsza praca

  • 71. Data: 2009-11-12 18:00:01
    Temat: Re: najgorsza praca
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Mich@l" <k...@t...cy> napisał w wiadomości
    news:hde61l$o49$2@inews.gazeta.pl...

    > Tak samo jak i nie każdy polityk schodzi na psy.

    yeti też podobno ktoś widział :)

    e.

  • 72. Data: 2009-11-13 12:55:14
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-11-12 19:00, entroper pisze:

    > yeti też podobno ktoś widział :)

    Znasz jakiegoś polityka? Nie z TVNu, ale tak po prostu, z życia?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 73. Data: 2009-11-13 15:41:35
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    > Znasz jakiegoś polityka? Nie z TVNu, ale tak po prostu, z życia?

    muszę Cię zmartwić. Mam spory materiał do osobistych obserwacji tudzież
    wgląd do informacji z drugiej ręki.

    e.

  • 74. Data: 2009-11-14 16:10:53
    Od: "Łukasz" <l...@N...gazeta.pl>

    > Hańbą jest nicnierobienie, a życie na koszt innej osoby, w sytuacji gdy
    > nic nie stoi na przeszkodzie, żeby pracę zarobkową sobie zorganizować,
    > ale wygodniej wykorzystywać innych.

    Dlatego pisałem w drugiej kolejności po prostytutkach o urzędnikach
    państwowych. Oni właśnie żyją na mój koszt bo tak wygodniej. Produkować im się
    nic nie chce. Tym bardziej pracowanie w instytucji złodziejskiej typu ZUS, NFZ
    to - podtrzymuję to zdanie - hańba.

  • 75. Data: 2009-11-14 17:01:17
    Od: "Łukasz" <l...@N...gazeta.pl>

    > A dlaczego 'przedsiębiorca'? Nie każdy przedsiębiorca jest wyzyskującym
    > pracodawcą, większość nie jest nawet pracodawcami, więc co takiego
    > hańbiącego jest w pracy 'na swoje'?

    Tutaj też nie rozumiem co Jotte miał na myśli. Przedsiębiorca to praca
    najlepsza, świadczy o człowieku że nie jest frajerem i potrafi zorganizować
    sobie dobre życie, zamiast tyrać jako pracownik za 2 tysiące. A to że
    niektórzy przedsiębiorcy są ch*jami to o niczym nie świadczy, bo tak samo
    niektórzy na etacie są ch*jami.

  • 76. Data: 2009-11-14 17:58:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hdmnos$fiq$1@inews.gazeta.pl Łukasz
    <l...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Tutaj też nie rozumiem co Jotte miał na myśli.
    Nie jestem tym zaskoczony.

    > Przedsiębiorca to praca
    > najlepsza, świadczy o człowieku że nie jest frajerem i potrafi
    > zorganizować sobie dobre życie, zamiast tyrać jako pracownik za 2
    > tysiące.
    Strasznie dziecinne postrzeganie.
    Otóż przesiębiorca-pracodawca robi dokładnie to samo, co wg ciebie urzędnik
    ZUSu, NFZtu - żyje z pracy innych. A to sam uznałeś za hańbę (choć
    całkowicie bez sensu).
    Ale można także inaczej - urzędnik, polityk, działacz samorządowy to zawody
    najlepsze. Potrafią sobie zorganizować dobre życie na ciepłych posadkach,
    stabilne etaty, diety, odprawy. To świadczy o człowieku, że nie jest
    frajerem, gównianym byznesmenkiem pasożytującym na 3-4 pracownikach w
    prowadzonym przez siebie osiedlowym spożywczaku, płacąc podatki na tych
    sprytniejszych od siebie i mogąc szybko zbankrutować. Po co ma się szarpać,
    kombinować raz za 2k, raz za 5k, a raz za -3k...

    > A to że niektórzy przedsiębiorcy są ch*jami to o niczym nie
    > świadczy, bo tak samo niektórzy na etacie są ch*jami.
    Dla kogo nie świadczy, dla tego nie świadczy, nie każdy operuje
    powierzchownymi uogólnieniami.
    Ch**stwo ch**stwu nierówne.
    Z powodu ch**stwa pracodawców stało się konieczne stworzenie specjalnych
    uregulowań dotyczących zjawiska mobbingu, dyskryminacji w procesie
    rekrutacji, nierównego traktowania w zatrudnieniu.
    Nic nie słyszałem o uregulowaniach mających zapobiegać dyskryminacji
    pracodawców przez poszukujących pracy.

    --
    Jotte

  • 77. Data: 2009-11-16 21:02:05
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A to że
    > niektórzy przedsiębiorcy są ch*jami to o niczym nie świadczy, bo tak
    samo
    > niektórzy na etacie są ch*jami.

    tyle, że ch.. na etacie są po prostu ch..mi na etacie, natomiast ch..
    przedsiębiorcy uważają się za sól tej ziemi :)

    e.