PracaGrupypl.praca.dyskusje › nadgodziny

  • 1. Data: 2002-10-17 09:12:53
    Temat: nadgodziny
    Od: "ROBert" <r...@o...pl>

    Witam,
    Jestem zatrudniony na etat. Jakie sa aktualne stawki
    nadgodzinowe. Prosze mi to wytlumaczyc. Np.
    zarabiam 10 zl / godzine. To ile mi przysluguje
    jak siedze dluzej w pracy (po godzinach)
    od poniedzialku do piatku a jak jak w weekend.
    Czy cos ma sie zmienic w tej kwestii w najblizszym czasie.

    Dzieki za odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2002-10-17 11:09:55
    Temat: Re: nadgodziny
    Od: "FeliX" <m...@p...onet.pl>

    Za pierwsze dwie nadgodziny dostajesz 15zł/godz, każda następna 20zł/godz.
    W weekend 20zl/godz.

  • 3. Data: 2002-10-17 17:21:10
    Od: p...@p...onet.pl

    > Za pierwsze dwie nadgodziny dostajesz 15zł/godz, każda następna 20zł/godz.
    > W weekend 20zl/godz.
    ----------------
    Od 29.11.2002 r. dostaniesz:
    - dodatek 50% (czyli będziesz miał 15 zł/godz) za prace w godzinach
    nadliczbowych przypadających w dni powszednie oraz w niedziele
    i święta będące dla pracownika dniami pracy zgodnie z obowiązującym
    go rozkładem czasu pracy
    - dodatek 100% (czyli w Twoim przypadku 20 zł./godz.) za prace w godzinach
    nadliczbowych w nocy, w niedziele i święta nie będące dla pracownika
    dniami pracy zgodnie z obowiązującym go rozkładem czasu pracy, a także
    w godzinach nadliczbowych przypadających w dniu wolnym od pracy udzielonym
    w zamian za pracę w niedzielę lub święto nie będące dla pracownika dniami
    pracy zgodnie z obowiązującym go rozkładem czasu pracy.

    Pozdrawiam,
    Mariusz
    http://www.prawo.pracy.prv.pl