PracaGrupypl.praca.dyskusje › na jakie wynagrodzenie moze liczyc konsultant SAP?

  • 11. Data: 2005-04-21 21:09:44
    Temat: na jakie wynagrodzenie moze liczyc konsultant SAP?
    Od: "new" <p...@g...pl>

    czesc
    Na jakie wynagrodzenie moze liczyc konsultant SAP?
    Podobno jest czesc zasadnicza + płaca za wyjazdy do klientow.
    Jakiej wielkosci jest jedna i druga?

    dziekuje

  • 12. Data: 2005-04-22 06:40:05
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    > Podczas gdy:
    > - stawka firmy ma sie nijak do stawki, jaka otrzymuje na reke
    > konsultant
    ja wiesz ile jesteś wart wiesz ile licytować!

    --
    _____________________________

  • 13. Data: 2005-04-25 10:56:16
    Od: " Marcin" <m...@N...gazeta.pl>

    > Jesli ukończyłes z dobrym wynikiem ekonomie i/lub informatykę i bardzo
    > dobrze znasz przynajmniej angielski.
    > I masz doświdczenie w pracy z systemiami tej klasy tj: jako konsultant ERP
    > lub uzytkownik kluczowy u końcowego użytkownika SAP to masz wszelkie
    > predyspozycje aby ubiegać o stanowisko młodszego konsultanta.

    Tylko błagam przeczytaj kilka wątków na ten temat jakie już tam się
    przewineły i dopiero później zadawaj pytania ( oczywiscie we własciwych
    wątkach :) )