PracaGrupypl.praca.dyskusje › ENIRO - sprzedaż reklamy w Internecie. Jak jest?

  • 1. Data: 2005-04-20 19:13:43
    Temat: ENIRO - sprzedaż reklamy w Internecie. Jak jest?
    Od: "Konrad Zach" <k...@k...com>

    Witam

    Czy ktoś z Was ma informacje i ew. doświadczenie jeśli chodzi o pracę w
    Eniro ( Warszawa ) na stanowisku sprzedawcy reklam w pf.pl ?

    Nie spodziewam się cudów ale chciałbym zasięgnąć informacji na temat
    potencjalnego wynagrodzenia czy ew. bonusów . Z góry dzięki !

    Pozdrawiam,

    Konrad Zach

  • 2. Data: 2005-04-25 22:35:29
    Temat: Re: ENIRO - sprzedaż reklamy w Internecie. Jak jest?
    Od: "Mark" <m...@S...pl>

    Jest cięzko i.... ta praca bardzo wyjaławia psychike. Początkowo nie
    wierzyłem, gdy mi to wszyscy mówili (widziałem same plusy), ale gdy w ciągu
    półroku zmieniła się prawie cała ekipa z którą miałem szkolenie - to
    zacząłem się zastanawiać.

    Szkolenia sprzedazowe są na najwyższym poziomie. Myslę, że przydadzą sie
    każdemu w pracy handlowca lub telemarketera - i to jedyny plus tej niezwykle
    ciężkiej pracy.

    Trochę chaosu w firmie i małego bałaganu. Niektóre rozmowy są podsłuchiwane
    (monitoring). Częste konkursy, "Integrity" co parę miesięcy,małe mozliwości
    awansu.

    - Kurczę szefie, zaliczyłem "spadziora" (klient zrezygnował po podpisaniu
    kontraktu)
    - To go wyliż - dzwoń, dzwoń!

    Ogólnie mam mieszane uczucia, czy te pół roku było dobre czy złe. Acha -
    prawie nie zwalniaja ludzi (pamiętam 2 przypadki) z tej pracy sam
    rezygnujesz po jakimś czasie.

    Pozdro,

  • 3. Data: 2005-04-27 18:57:18
    Od: "Konrad Zach" <k...@k...com>

    a jak wygląda kwestia zarobków ?

    podstawa + prowizja ( jakie wartości ) i jaka forma zatrudnienia ?

    dzięki za cynk,

    Konrad