PracaGrupypl.praca.dyskusje › mozliwosc zarobku - znajdz nam klienta

  • 1. Data: 2002-10-13 20:50:09
    Temat: mozliwosc zarobku - znajdz nam klienta
    Od: "pejot" <p...@l...pl>

    UWAGA!!!
    placimy 15 PLN za wyszukanie klienta na nasze materace (kwota transakcji
    min. 600 PLN). Momentem naliczenia zarobku jest zawarcie transakcji z
    wyszukanym przez Was klientem. Oferta jest ciekawa, konkurencyjna cenowo,
    terminy realizacji nie do pobicia, trzeba tylko trafić z oferta do własciwej
    osoby... ;-)
    Mysle, ze gra jest warta swieczki.

    Paweł Jankowski
    www.materace.wysylka.pl
    i...@m...wysylka.pl

  • 2. Data: 2002-10-13 21:22:45
    Temat: Re: mozliwosc zarobku - znajdz nam klienta
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "pejot" <p...@l...pl> napisał w wiadomości
    > UWAGA!!!
    > placimy 15 PLN za wyszukanie klienta na nasze materace (kwota transakcji
    > min. 600 PLN).

    toć to zwykła kpina... gdyby to bylo choc te 2.5 procent od wartosci
    transakcji...

    ze tak zapytam... ile macie swojej prowizji od kosztów produkcji? tez 15 zł

  • 3. Data: 2002-10-13 21:31:17
    Od: "Kuba93" <N...@w...pl>

    > toć to zwykła kpina... gdyby to bylo choc te 2.5 procent od wartosci
    > transakcji...
    >
    > ze tak zapytam... ile macie swojej prowizji od kosztów produkcji? tez 15

    Mysle, ze gosc sie pomylił. Jesli jednak nie to chyba nie znajdzie
    posrednikow na tej grupie.

    PZDr
    Quba
    www.vidi.biz.pl

  • 4. Data: 2002-10-13 21:42:28
    Od: "pejot" <p...@l...pl>

    nie ma w tym zadnej pomylki, oferta nadal aktualna.

  • 5. Data: 2002-10-14 07:17:26
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya pejot! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > nie ma w tym zadnej pomylki, oferta nadal aktualna.

    Wiec zrozum, ze 15zl za znalezienie zbytu na towar za min. 600zl to na
    prawde nie jest okazja. A tak w ogole to chyba grupy ci sie pomylily. Tu
    sie dyskutuje o pracy, a nie daje ogloszenia. I pisz pod cytatami.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 6. Data: 2002-10-14 11:22:02
    Od: ErkA <B...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Oct 2002 23:42:28 +0200, "pejot" <p...@l...pl> wrote:

    >nie ma w tym zadnej pomylki, oferta nadal aktualna.

    myslisz, ze za jak pracy nie ma, to juz ludzie rzuca sie na to, jak na
    cieple buleczki? znajdz kogos, kto wyda u Ciebie 600 plz i z tego daj
    mu 15 plz buahahahhahah, poprawiles mi _c_humor...
    zycze szczescia w znalezieniu jeleni....
    --
    rafi serdecznie pozdrawia
    ToyoTa Carina E 1.8

  • 7. Data: 2002-10-14 14:45:32
    Od: i...@p...onet.pl

    > Użytkownik "pejot" <p...@l...pl> napisał w wiadomości

    > toć to zwykła kpina... gdyby to bylo choc te 2.5 procent od wartosci
    > transakcji...

    No to ja dam lepszą okazję: za znalezienie klienta chcącego zapłacic za
    wykonanie strony www dam 10... a co mi tam, 20% ceny.
    Gra jest chyba warta świeczki, zwłaszcza, że zdarza mi się zrobić naprawdę
    ładne stronki (linki na www.interprojekt.xu.pl )

    Pozdrawiam
    S.

  • 8. Data: 2002-10-14 16:23:24
    Od: "pejot" <p...@l...pl>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wykonanie strony www dam 10... a co mi tam, 20% ceny.
    > Gra jest chyba warta świeczki, zwłaszcza, że zdarza mi się zrobić naprawdę

    tylko, ze ja oferuje produkt w dobrej cenie (porownajcie sobie w sklepach) i
    wystarczy to tylko naglosnic. Ot co, nikogo tu nie chcialem niczym urazic.

    Pawel

  • 9. Data: 2002-10-14 16:55:26
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    > tylko, ze ja oferuje produkt w dobrej cenie (porownajcie sobie w sklepach)
    > wystarczy to tylko naglosnic. Ot co, nikogo tu nie chcialem niczym urazic.

    alez ja siem nei urazam.... powiedz ile procent z tych 600 zł to Twoja
    prowizja... tylko tyle... ;)

  • 10. Data: 2002-10-14 18:43:13
    Od: Tomek Gołacki <t...@c...retsat1.com.pl>

    pejot wrote:

> [...]
    > terminy realizacji nie do pobicia, trzeba tylko trafić z oferta do własciwej

    A ja mysle, ze Ty jestes szalony. Jakaz to musialaby byc desperacja zeby isc na
    taki uklad !!! 15 zł - ale Ty masz tupet ....