PracaGrupypl.praca.dyskusje › molestowanie

  • 1. Data: 2002-01-22 08:41:43
    Temat: molestowanie
    Od: "m" <m...@b...multinet.com.pl>

    Czy zna ktos moze miejsce w sieci traktujace o naduzyciach pracodawcow wobec
    zatrudnianych pracownikow?
    Interesuje mnie szczegolnie sprawa molestowania seksualnego?

    Z gory bardzo dziekuje za pomoc.

    --
    M.S
    www.babiniec.multinet.com.pl

  • 2. Data: 2002-01-22 22:03:00
    Temat: Re: molestowanie
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On Tue, 22 Jan 2002 09:41:43 +0100, "m"
    <m...@b...multinet.com.pl> wrote:

    >Czy zna ktos moze miejsce w sieci traktujace o naduzyciach pracodawcow wobec
    >zatrudnianych pracownikow?
    >Interesuje mnie szczegolnie sprawa molestowania seksualnego?
    >
    >Z gory bardzo dziekuje za pomoc.

    Miejsca nie znam ale cale moje zawodowe zycie spedzam w babincach.
    Aaaa ratunku ;-P.

    Propo bab a przepraszam, pan pracujacych przy komputrach - po
    szkoleniu (kolega prowadzil ja sie wywinalem) zrobiono egzamin -
    totalna kleska, lepiej mu bylo groch luskac niz do nich gadac. Czy to
    normalne? (tzn odpornosc na wiedze?)

    Pzdr
    Limfo

  • 3. Data: 2002-01-23 12:43:43
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Limfo" <g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t> napisał w wiadomości
    > On Tue, 22 Jan 2002 09:41:43 +0100, "m"
    > <m...@b...multinet.com.pl> wrote:
    <cut>
    > totalna kleska, lepiej mu bylo groch luskac niz do nich gadac. Czy to
    > normalne? (tzn odpornosc na wiedze?)

    Tak:)) To zupelnie typowe - kondolencje dla kolegi:)

    --
    p...@o...kosciol.com.pl
    Prawdziwy programista wiesza sie

  • 4. Data: 2002-02-03 18:58:26
    Od: PatryCCCja <k...@s...pl>

    clockworkoi wrote:

    > Tak:)) To zupelnie typowe - kondolencje dla kolegi:)

    ale z was seksisci...
    moze taki z niego (kolegi) tlumacz...
    a moze nie wzial poprawki na wyksztalcenie i zainteresowania 'uczniow'?

    zarty zarcikami ole to naprawde nie bylo przyjemne..

    pat
    ps: witam przy okazji
    podczytywaczka od jakiegos czasu
    --
    Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
    PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

  • 5. Data: 2002-02-05 14:30:44
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...pl> napisał w wiadomości

    > ale z was seksisci...

    No. I dranie:)

    > moze taki z niego (kolegi) tlumacz...
    > a moze nie wzial poprawki na wyksztalcenie i zainteresowania 'uczniow'?

    Ehhhh... sympatyczna, moglbym ci takie zdarzenia opowiedziec, ze wlos sie
    ten tego...:) Pewnie nie tylko ja.

    > zarty zarcikami ole to naprawde nie bylo przyjemne..

    Nasza wina, moze jestesmy uprzedzeni do end userow (czyt. uzytkownikow
    skonczonych:) ale te uprzedzenia nie biora sie znikad.

    > pat
    > ps: witam przy okazji
    > podczytywaczka od jakiegos czasu

    My rowniez witamy