PracaGrupypl.praca.dyskusje › metody szukania pracy

  • 1. Data: 2004-07-06 09:28:33
    Temat: metody szukania pracy
    Od: "Beata" <b...@w...mm.pl>

    Może pytanie to jest zbyt banalne, ale pomimo tego chciałabym poznać zdanie
    szanownych grupowiczów, odnośnie metod szukania pracy i ich skuteczności.
    Czy ktoś z Was, na podstawie własnych doświadczeń, któryś ze sposobów poleca
    w szczególności ??

  • 2. Data: 2004-07-06 10:39:23
    Temat: Re: metody szukania pracy
    Od: Mo <l...@n...pl>

    Ktoś (Beata, a któżby!) wyklepał:

> [...]
    > Czy ktoś z Was, na podstawie własnych doświadczeń, któryś ze sposobów poleca

    Polecam plecy i znajomości. :-/ Ze wszystkich metod są
    najskuteczniejsze, nawet jeśli Twoje kwalifikacje skrajnie odbiegają od
    wymagań wakatu... :)

    M.

    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

  • 3. Data: 2004-07-06 11:02:36
    Od: "jurek" <h...@o...pl>

    plecy jeszcze raz plecy znajomości pozostałe metody maja skuteczność poniżej
    0,01%
    Szukaj ja też szukam! pozdrawiam Cię

  • 4. Data: 2004-07-06 11:19:41
    Od: "gregoo" <g...@w...poczta.fm>

    Ja polecam wytwalosc, wiare ze nastanie taki dzien w ktorym przyszly
    pracodawca Cie odnajdzie
    No i jeszcze GW - bez niej dzisiaj bym nie pracowal po 7 m-cach
    poszukiwania.
    A poza tym wysylanie wysylanie nawet gdy wydaje sie juz to bezskuteczne. No
    i kazda kolejna rozmowa to doskonaly trening
    gregoo

  • 5. Data: 2004-07-06 11:25:59
    Od: "andrzej" <v...@o...pl>

    Użytkownik "jurek" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > plecy jeszcze raz plecy znajomości pozostałe metody maja skuteczność
    poniżej
    > 0,01%

    Masz na mysli znajomości czy referencje? Jeżeli to pierwsze to gratuluje ci
    odwagi. Ja bym sie wstydził przyznać publicznie, że nic nie umię.

    andrzej

  • 6. Data: 2004-07-06 13:02:44
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Beata" <b...@w...mm.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szanownych grupowiczów, odnośnie metod szukania pracy i ich skuteczności.
    > Czy ktoś z Was, na podstawie własnych doświadczeń, któryś ze sposobów

    ja moge tylko polecic regularne czytanie wszystkich dostepnych forow z
    ofertami pracy, przegladanie stron firm, bardzo czesto maja dzial praca lub
    kariera i wysylanie CV tylko na oferty, w ktorych wymienione sa
    kwalifikacje, ktore masz. U mnie dziala.

    Kania

  • 7. Data: 2004-07-06 13:07:21
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "andrzej" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ci
    > odwagi. Ja bym sie wstydził przyznać publicznie, że nic nie umię.

    'umiem'

    Dla mnie plecy to mozliwosc wyplyniecia, a nie zaginiecia w tloku. Co prawda
    nie mialam okazji jeszcze z plecow korzystac, ale znam wielu ludzi, ktorzy
    dzieki wsparciu znajomych maja satysfakcjonujaca prace, w ktorej sie
    realizuja. I sa cenionymi pracownikami.

    Kania

  • 8. Data: 2004-07-06 13:57:44
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

> [...]
    > szanownych grupowiczów, odnośnie metod szukania pracy i ich skuteczności.
    > Czy ktoś z Was, na podstawie własnych doświadczeń, któryś ze sposobów

    Moja metoda:

    Przyczyna: umiescic ogloszenie na www.aaaby.pl oraz pl.praca.szukana +
    codzienne przegladanie ofert nie tylko praca.oferowana i aaaby umiescic cv w
    necie.
    Skutek: Tydzien szukania i mozliwosc wyboru miedzy dwiema ofertami.

    Tak bylo w moim przypadku.

  • 9. Data: 2004-07-06 14:03:33
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SLaw" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Skutek: Tydzien szukania i mozliwosc wyboru miedzy dwiema ofertami.
    >
    > Tak bylo w moim przypadku.

    Ja wyslalam na jedna oferte i zaczynam prace :)

    Kania

  • 10. Data: 2004-07-06 14:05:02
    Od: "andrzej" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie mialam okazji jeszcze z plecow korzystac, ale znam wielu ludzi, ktorzy
    > dzieki wsparciu znajomych maja satysfakcjonujaca prace, w ktorej sie

    Oczywiście, że jest to możliwe, ale jeszcze raz podkreślę, że ja odrózniam
    znajomości od referencji i tych pierwszych JA bym sie wstydził.

    andrzej