PracaGrupypl.praca.dyskusje › faks

  • 1. Data: 2004-07-06 06:47:25
    Temat: faks
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    dosc duza firma dala ostatnio ogloszenie i podala tylko numer faksu do
    wyslania aplikacji (bez nazwy i adresu). nie wiem dlaczego nie chca sie
    ujawnic, ale odkrycie kim sa i jaki maja adres zajmuje kilka sekund w
    googlach. moje cv zawiera troche grafiki (tlo) i pewnie po przejsciu przez
    fax bedzie calkiem nieczytelne. Jak myslicie, obraza sie jak wysle maila ,
    albo list za niestosowanie sie do wytycznych ?

    --
    PozdKa

  • 2. Data: 2004-07-06 10:35:52
    Temat: Re: faks
    Od: Mo <l...@n...pl>

    Ktoś (Katalizator, a któżby!) wyklepał:

> [...]
    > fax bedzie calkiem nieczytelne. Jak myslicie, obraza sie jak wysle maila ,
    > albo list za niestosowanie sie do wytycznych ?

    Nie wiem, czy się obrażą, ale mogą nie wziąć pod uwagę. Choć kiedy
    wyszukuję w sieci ich nazwy, żeby umieścić w nagłówku, to sobie zawsze
    myślę, że to o mnie dobrze świadczy... Ale, jak już mówiłam, mail może
    dotrzeć do niewłaściwej osoby, która może nie wiedzieć o co chodzi lub
    go zwyczajnie zlekceważyć. Nie mam pojęcia, co powinieneś zrobić, może
    zadzwoń, albo dołącz do faksu notkę? Chyba najlepiej zadzwonić...

    M.

    Dziś rano wyjrzawszy przez okno zobaczyłem, że na podwórku stoi
    zagadnienie. Kiedy potem wychodziłem ciągle tam stało, nie zmieniwszy
    pozycji. Dopiero pod wieczór przestąpiło z nogi na nogę...

  • 3. Data: 2004-07-06 10:54:09
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

> [...]
    > go zwyczajnie zlekceważyć. Nie mam pojęcia, co powinieneś zrobić, może
    > zadzwoń, albo dołącz do faksu notkę? Chyba najlepiej zadzwonić...

    sprawa dotyczy wczorajszego ogloszenia, ale dzis inna firma (troche
    staroswiecka, bo ma strone www ale bez skrzynki) zastosowala ten sam patent.
    zadzwonilem zeby sie dowiedziec czegos i koles co odebral (prac. biura) byl
    bardzo zdziwiony ze bylo jakies ogloszenie w gazecie i zaczal mnie dopytywac
    o szczgoly. Z tego wynika, ze ktos jest na wylocie, a szef ich tego nie
    rozglasza zeby roboty mu nie zawalili. W tej sytuacji "popisywanie sie"
    umiejetnosciami zdobywania informacji jest chyba bledem.
    --
    PozdKa

  • 4. Data: 2004-07-06 11:57:43
    Od: Mo <l...@n...pl>

> [...]

    > rozglasza zeby roboty mu nie zawalili. W tej sytuacji "popisywanie sie"
    > umiejetnosciami zdobywania informacji jest chyba bledem.

    Popatrz, o takiej możliwości nie pomyślałam... Choć z drugiej strony
    jest przcie jakiś okres wypowiedzenia? No, nie nasz biznes. Tobie
    pozostaje tylko... zmodyfikować CV! :)

    Życzę powodzenia

    M.

    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)