PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy mam juz skonfigorowany czytnik

  • 1. Data: 2004-07-06 09:55:35
    Temat: Czy mam juz skonfigorowany czytnik
    Od: "Sid Vitch" <f...@o...spammmmm.pl>

    Czy po tym poscie widac ze mam ustawiony czytnik bo nie chce powodowac afery
    zanim sam uderze sufitu

    --
    Vitch

    odpowiadajac na priv'a popraw adres

  • 2. Data: 2004-07-06 10:03:03
    Temat: Re: Czy mam juz skonfigorowany czytnik
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "Sid Vitch" <f...@o...spammmmm.pl> wrote in message
    > Czy po tym poscie widac ze mam ustawiony czytnik bo nie chce powodowac
    afery
    > zanim sam uderze sufitu
    1. Najpierw roszyfruj skrót NTG.
    2. Potem doiedz się co znaczy "Plonk Warning!"
    3. Następnie porównaj w swoim OE źródło swojego posta ze źródłem poprawnie
    ustawionego, np. tego również wysłąnego z (niestety) OE. :>
    4. Do testów jest specjalna grupa pl.test

    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623

  • 3. Data: 2004-07-06 10:41:16
    Od: Nahia <n...@e...pl>

    Sid Vitch [Tue, 6 Jul 2004 11:55:35 +0200]:

    > Czy po tym poscie widac ze mam ustawiony czytnik

    Tak, jest prawidlowo ustawiony. Jesli masz watpliwosci
    uzyj formularza WWW: http://42.pl/ppo/

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 4. Data: 2004-07-06 10:53:31
    Od: "Sid Vitch" <f...@o...spammmmm.pl>

    Dziekuje Ci za prostą i rzeczową odpowiedz. Dobro jakie czynisz wróci do
    Ciebie zwielokrotnione. :)

    Pozdrawiam

    Tom

  • 5. Data: 2004-07-06 10:58:50
    Od: "Sid Vitch" <f...@o...spammmmm.pl>

    Czy upajasz sie tym co piszesz. Moja prośba byla prosta i wystarczylo proste
    TAK lub NIE

    Tom