PracaGrupypl.praca.dyskusje › wynagrodzenie za program

  • 1. Data: 2003-08-31 15:24:59
    Temat: wynagrodzenie za program
    Od: "buleczka" <b...@o...pl>

    Czesc,
    Mam pytanie dotyczace wynagrodzenia za napisanie i w przyszlosci
    wdrazanie systemu do sprzedazy mobilnej w firmie zajmujacej sie
    sprzedaza urzadzen mobilnych.
    Pracowac nad tym "systemem" beda dwie osoby. Najpierw mamy
    zaprojektowac cala aplikacje, pozniej ja napisac. Naszym zadaniem
    bedzie tez wdrazanie tego u klientow, a w przyszlosci byc moze rozwoj
    tego systemu o kolejne aplikacje (CRM, Magazyn, itp...)

    Mam pytanie dotyczace wynagrodzenia za taka prace - jakiej wysokosci
    wynagrodzenia moge zadac, jezeli bede pracowal na umowe o prace,
    a jakiej jezeli bedzie to wynagrodzenie jednorazowe - po napisaniu
    aplikacji?

    Jakie wynagrodzenie pozniej, za wdrazanie tego programu u klienta - tzn.
    rozumiem przez to jakies przerobki w programie i dostosowywanie go
    do wymagan klienta.

    Pozdrowienia,
    Buleczka

  • 2. Data: 2003-08-31 21:19:28
    Temat: Re: wynagrodzenie za program
    Od: tante <s...@d...no>

> [...]
    > wynagrodzenia moge zadac, jezeli bede pracowal na umowe o prace,
    > a jakiej jezeli bedzie to wynagrodzenie jednorazowe - po napisaniu
    min 5000 na wschodzie polski
    jednorazowo to chyba cirka 8-15'000

    > Jakie wynagrodzenie pozniej, za wdrazanie tego programu u klienta - tzn.
    > rozumiem przez to jakies przerobki w programie i dostosowywanie go
    > do wymagan klienta.
    min 3500 mies