PracaGrupypl.praca.dyskusje › work permission w Anglii

  • 1. Data: 2002-09-21 13:47:48
    Temat: work permission w Anglii
    Od: " pxoz" <p...@g...pl>

    Witam

    Pisze te slowa z biblioteki Zjednoczonego Krolestwa. Jestem studentem i
    znalazlem tu prace sezonowa - lecz niestety poza prawem, poniewaz wjechalem
    do tego kraju tylko z wiza turystyczna. W przyszlym roku chcialbym jednak
    dostac wize pozwalajaca na legalna prace . Wiem ze w tym celu potrzebny jest
    wniosek tutejszego pracodawcy - moge sobie takowy zalatwic. Mam jednak
    pytanie : czy jezeli pracaodawca zgodzi sie mnie zatrudnic na np. tydzien to
    mimo wszystko dostane wize z pozwoleniem na prace na 3 miesiace - czy moze
    wiza obejmowac bedzie jedynie okres planowanego zatrudnienia ? Jak w tym
    kontekscie ma sie sprawa z zatrudnieniem na umowe o dzielo a wiec bez
    okreslenia koncowego terminu wykonmania. Serdecznie dziekuje z gory za
    wszelka pomoc.

    pozdrawiam Rodakow :)
    pxoz

  • 2. Data: 2002-09-21 18:21:24
    Temat: Re: work permission w Anglii
    Od: "Bolek LTC" <b...@g...com>

    Witam,

    Jestem przedstawicielem firmy London Training Centre. Firma ta zajmuje sie
    przypadkami takimi jak Twój ;)
    Nie jest to takie proste jak myslisz. Z wyjątkiem niektórych branż i
    programów rządowych nie można uzyskać work permitu w łatwy sposób. Trzeba
    albo dostać kupę kasy (pensja brutto), albo wziąć udział w jakimś progrmamie
    rządowym (np. hotelarstwo).
    Bardzo dużo by o tym pisać, ale możesz zobaczyć więcej w sekcji wizowej na
    stronie www Ambasady UK w Polsce lub na stronie Home Office. Ew.
    www.Getinuk.com - to nasza strona.

    Ja sam jadę za ok. 4 tygodni na work permicie na rok do UK - program
    hotelarski... :)

    pozdrawiam
    Boleslaw Drapella
    London Training Centre