PracaGrupypl.praca.dyskusje › mam ważne pytanie

  • 1. Data: 2003-08-29 08:39:06
    Temat: mam ważne pytanie
    Od: pawel C <i...@p...onet.pl>

    Czy pracowdawca moze wycofac wypowiedzenie umowy o prace bez mojej
    zgody?
    Wiem ze nie moze, ale czy istnieja jakies wyjatki?

  • 2. Data: 2003-08-29 18:57:22
    Temat: Re: mam ważne pytanie
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    pawel C wrote:
    > Czy pracowdawca moze wycofac wypowiedzenie umowy o prace bez mojej
    > zgody?
    > Wiem ze nie moze, ale czy istnieja jakies wyjatki?

    To jest oswaidczenie woli ktore jest skuteczne z chwila, gdy
    doszlo do Ciebie w taki sposób, ze mogles sie zapoznac sie z jego trescia.
    Odwolanie takiego oswiadczenia jest skuteczne, jezeli doszlo jednoczesnie
    z tym oswiadczeniem lub wczesniej. art 64 k.c. w zw z art 300 k.p.
    Od zlozonego oswiadczenia woli mozna sie usunac powolujac sie na :
    blad , podstep , grozbe ( wady oswiadczenia woli )
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 3. Data: 2003-08-29 19:52:23
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "pawel C" <i...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Czy pracowdawca moze wycofac wypowiedzenie umowy o prace bez mojej
    > zgody?
    > Wiem ze nie moze, ale czy istnieja jakies wyjatki?

    Istnieja. Jesli akurat jestes w ciazy....

    Pozdrawiam!

    Th
    Glupim sie rodzisz i glupim umierasz, wiec nie reaguj!