PracaGrupypl.praca.dyskusje › [Pytanie o firmę] Aquaform Środa WLKP

  • 1. Data: 2003-08-29 06:33:50
    Temat: [Pytanie o firmę] Aquaform Środa WLKP
    Od: "Mitch" <p...@w...pl>

    Czy ktoś zna tą firmę i może coś obiektywnie o niej powiedzieć (atmosfera
    pracy itp)

    Pozdr
    Mitch

    --
    "Heavy is good, heavy is reliable.
    If it does not work you can always hit him with it."

  • 2. Data: 2003-08-29 18:55:10
    Temat: Re: [Pytanie o firmę] Aquaform Środa WLKP
    Od: "girl" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Mitch" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś zna tą firmę i może coś obiektywnie o niej powiedzieć (atmosfera
    > pracy itp)
    >
    > Pozdr
    > Mitch

    witam,

    swego czasu odbywałam tam rozmowy kwalifikacyjne na stanowisko zwiazane z
    informatyką, rozmowę prowadził sympatyczny szef informatyki, który trochę
    poopowiadał o firmie i jej perspektywach. Firma jest powiazana kapitałowo z
    firmą niemiecką. Obecnie prowadzi silną ekspansję na wschód, co dobrze
    rokuje na przyszłość. Trudno rokować jaka jest atmosfera w firmie po kilku
    rozmowach, ale tak sympatyczni, optymistycznie nastawieni ludzie nie
    pracowaliby w kiepskiej firmie, więc zakładam, że jest OK.
    Powodzenia.

    pozdrawiam
    Basia

  • 3. Data: 2003-08-30 06:25:40
    Od: "Mitch" <p...@w...pl>

    Użytkownik "girl" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozmowach, ale tak sympatyczni, optymistycznie nastawieni ludzie nie
    > pracowaliby w kiepskiej firmie, więc zakładam, że jest OK.

    Dziekuje serdecznie,
    w chwili obecnej liczą sie dla mnie najbardziej atmosfera i organizacja
    pracy, nie zarobki (choć oczywiście też ważne)

    Pozdr