PracaGrupypl.praca.dyskusje › żal (#107)

  • 1. Data: 2014-07-26 22:45:47
    Temat: żal (#107)
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    to jest niezłe "Żal Ci dupę ściska!"...
    Kviat napisz nam który z Twoich spedalonych kumpli to powiedział (a
    raczej "wypierdział")?

  • 2. Data: 2014-07-27 10:47:25
    Temat: Re: żal (#107)
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2014-07-26 22:45, feldmarszałek tusk pisze:
    > to jest niezłe "Żal Ci dupę ściska!"...
    > Kviat napisz nam który z Twoich spedalonych kumpli to powiedział (a
    > raczej "wypierdział")?

    To ten lekarz którego ci poleciłem zachęcił cię do publicznego szukania
    partnera? Jest postęp, przestałeś się wstydzić, to dobrze.
    Niestety muszę cię rozczarować, nie znam nikogo takiego, a przynajmniej
    żaden z moich znajomych nie przyznał się do takich preferencji. Ale mogę
    ci podpowiedzieć żebyś poszukał na portalach prawicowców, oni tak samo
    jak i ty cały czas podnieceni piszą o homoseksualistach, najwyraźniej
    mają sporo takich kolegów.
    No i nie poddawaj się, kiedyś znajdziesz swoje szczęście, a wtedy, jak
    już w końcu rozładujesz napięcie, to może przestaniesz wypisywać te
    głupoty polityczne na grupach dyskusyjnych.

    Życzę powodzenia i powrotu do zdrowia
    Piotr