PracaGrupypl.praca.dyskusjeludzie po 30-tce do odstrzału › ludzie po 30-tce do odstrzału
    From: "kaczor" <k...@k...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: ludzie po 30-tce do odstrzału
    Date: Mon, 18 Oct 2004 09:47:26 +0200

    Od jakiegoś tygodnia zacząłem intensywne poszukiwania pracy w Warszawie. Ale
    dziś to już mnie krew zalała. Otóż w dzisiejszej GW jest ogłoszenie typu
    przyjmę na stację benzynową do kas. Stacja mieści się przy ul.E Plater. Pani
    zadała mi pytanie w jakim jestem wieku, odpowiedziałem że 34 lata.Na to ona
    że mój wiek dyskwalifikuje mnie do podjęcia danej pracy. Tylko do 30 lat.
    Cóż do pani pretensji mieć nie można, ma takie dyspozycje. Ale tylko
    pogratulować dyrekcji takiej rekrutacji. Ciekawi mnie tylko czy w zarządzie
    spółki też siedzą ludzie do 30 roku życia?
    Po......lony kraj spi....lac stąd jak najszybciej. Takie jest moje zdanie. A
    tak nawiasem co my produkujemy czym możemy się pochwalić. Niczym. Możemy
    tylko w chamski sposób wypieprzać ludzi z pracy dodając że na pana/pani
    miejce czeka 100 kolejnych osób. To na tyle w ten smutny poniedziałek.

    pozdrawiam chicken