PracaGrupypl.praca.dyskusjelojalka i koniec umowy - jak to ugryzc › lojalka i koniec umowy - jak to ugryzc
    From: "Forrest" <d...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: lojalka i koniec umowy - jak to ugryzc
    Date: Tue, 12 Dec 2006 16:06:43 +0100

    Witam,

    Mam taki maly, moze i duzy problem, ale nie wiem jak do tego podejsc od
    strony prawa pracy.
    Przez pewnien okes czasu moja firma palcila mi za moje studia
    (doksztalcanie) za kazdym razem czyli co rok podpisywalem umowe
    (lojalnosciowa) w ktorej bylo napisane ze zobowiazuje sie odpracowywac tyle
    samo lat ile zaklad wydawal na moje ksztalcenie (3 lata). Niestety, a moze i
    stety :) znalazlem calkowicie inna prace, w innym miescie i chcialbym
    zmienic zaklad pracy. Moment chyba jest dla mnie jak najbardziej odpowiedni
    poniewaz dnia 31.12.2006 konczy mi sie umowa o praca (druga na czas
    okreslony).
    I to co mnie gryzie:
    Czy jezeli nie podpisze nowej umowy o prace, ktora dostane juz niedlugo to
    bedzie mnie dalej obowiazywala lojakla czy tez nie. Na umowie mam jasno
    napisane 2 warunki (2 sytuacje) w ktorych musze zwrocic firmie poniesiony
    koszt.
    1. Jezeli w trakcie trwania umowy o prace sam sie zwalniam (przypominam ze
    umowa, ktora teraz mam konczy sie z koncem roku)
    2. Jezeli nastapi zwolnienie mnie dyscyplinarnie.

    Czy bez obaw moge niepodpisywac nowej umowy?
    Prosze o jakies wskazowki

    Pozdrawiam
    Forrest