PracaGrupypl.praca.dyskusjelojalka i koniec umowy - jak to ugryzc › Re: lojalka i koniec umowy - jak to ugryzc
  • Data: 2006-12-14 18:35:24
    Temat: Re: lojalka i koniec umowy - jak to ugryzc
    Od: "Krasnal z Krakowa" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W wiadomości news:eloabc$sni$1@news.onet.pl Forrest <d...@p...wp.pl>

    Przecież już odpisali ci. MOŻESZ NIE PODPISYWAĆ NOWEJ UMOWY I O LOJALCE
    ZAPOMNIEĆ. Mnie też zaproponowali podpisanie lojalki. Poszedłem do dyrektora
    (z kadrową nie chcialo mi się tracić czasu) i zaproponowałem dla siebie
    podwyżkę o 25% za jej podpisanie. Nie dał podwyzszki to nie dostał lojalki i
    tyle.