PracaGrupypl.praca.dyskusje › podwyżka....

  • 1. Data: 2004-12-09 13:24:08
    Temat: podwyżka....
    Od: "Marta" <s...@t...pl>

    Mam zadanie aby napisac jak naklonic szefa aby przyznal podwyzke...jakich
    argumentow uzyc, a jakich z pewnoscia nie, no i kiedy taka rozmowa powinna
    sie odbyc aby przyniosla wlasciwy skutek... Ciekawa jestem Waszych
    sugestii... Z gory dziekuje!

  • 2. Data: 2004-12-09 13:30:56
    Temat: Re: podwyżka....
    Od: "AKS" <o...@b...zag.pl>

    Marta news:cp9jmk$b1k$1@atlantis.news.tpi.pl napisał (-a):

> [...]
    > argumentow uzyc, a jakich z pewnoscia nie, no i kiedy taka rozmowa powinna
    > sie odbyc aby przyniosla wlasciwy skutek... Ciekawa jestem Waszych

    Konkretnie - za co jestes odpowiedzialna tu: jak zmienil sie ewentualnie
    (poszerzyl) zakres obowiazkow, jakie propozycje/innowacje wdrozylas
    w firmie, jakimi sucesami mozesz sie pochwalic.
    Podkresl swoje zaangazowanie, lojalnosc i sumiennosc.
    Ogolnie rzecz biorac musisz miec solidne podstawy i musisz umiec je
    konkretnie wskazac.
    Powodzenia !

    --
    Pozdrowienia,
    AKS

  • 3. Data: 2004-12-09 16:30:33
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Marta" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > argumentow uzyc, a jakich z pewnoscia nie, no i kiedy taka rozmowa powinna
    > sie odbyc aby przyniosla wlasciwy skutek... Ciekawa jestem Waszych

    Gdzieś czytałem że o podwyżki najlepiej prosić w środę.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 4. Data: 2004-12-09 20:12:00
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 09.12.2004 Marta <s...@t...pl> napisał/a:
> [...]
    > argumentow uzyc, a jakich z pewnoscia nie, no i kiedy taka rozmowa powinna
    > sie odbyc aby przyniosla wlasciwy skutek... Ciekawa jestem Waszych

    Tylko nie mów/nie pisz, że _potrzebujesz_ pieniędzy. To nie szefa sprawa
    :-) A niektórzy tak motywują prośbe o podwyżke...
    Aha, i poproś o 2x wiekszą podwyżkę, niż chcesz dostać. Będziesz mogła
    upuścić, jak się dowiesz, że "kondycja nienajlepsza, ale wychodzimy na
    prostą i niedługo z pewnością bedzie ta kwota".

    pozdr,
    --
    Kender
    I'm Italian and euros are killing me enough as it is,

  • 5. Data: 2004-12-09 22:43:24
    Od: "Marta" <s...@t...pl>

    ooo dziekuje za cenne rade!! tylko jeszcze mnie ta sroda intryguje...

  • 6. Data: 2004-12-13 19:16:58
    Od: PZ <p...@m...com>

    Marta wrote:
    > ooo dziekuje za cenne rade!! tylko jeszcze mnie ta sroda intryguje...

    Witam

    Patrzac po firmie, w ktorej pracuje to FAKT.

    PZ

  • 7. Data: 2004-12-14 10:23:10
    Od: "Marcin W" <L...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy"

  • 8. Data: 2004-12-24 12:56:59
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    > ooo dziekuje za cenne rade!! tylko jeszcze mnie ta sroda intryguje...

    dokładnie mie pamiętam artykułu z jakiejś gazety, ale środa to taki
    nieutralny dzionek.

  • 9. Data: 2005-02-02 22:35:51
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Marta" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > ooo dziekuje za cenne rade!! tylko jeszcze mnie ta sroda intryguje...

    środek tygodnia...
    nie ma spraw które spietrzyły się przez sob-niedz... bo są wyprowadzone już
    przez pon-wt
    no i w środe jest mało spraw pilnych... bo jest jeszcze cz-pt na ich
    zrobienie...

    po prostu najluźniejszy dzień...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[WALSPAM]@interia[WALSPAM].pl < wytnij co nie co gdy będziesz pisać