PracaGrupypl.praca.dyskusjelodz - placa 2k brutto › Re: lodz - placa 2k brutto
    From: quirky <q...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: lodz - placa 2k brutto
    Date: Fri, 18 Feb 2005 02:30:01 +0100

    > Chcialbym sie dowiedziec czy taka placa na lodz jest wystarczajaca.
    > chodzi mi oto ze dostalem oferte pracy w tym miesiec . ale musialbym sie
    > tam sprowadzic itp... chodzi mi ile za wynejecie jakiegos lokum i te sprawy
    >
    > pozdrawiam
    > user

    widzisz...
    wszystko zalezy od miejsca gdzie bedziesz wynajmowal mieszkanie
    znam ludzi wynajmujacych za 550zl (+ kablowka, internet) ale znam tez
    takich, ktorych koszt wynajecia mieszkania wynosi w sumie ok 1200zl.
    [a oba mieszkania maja meble i sprzet AGD]

    nie praktykowalam tego ale moze warto wynajac mieszkanie w Zgierzu
    (polaczenie z Łodzia tramwajem i autobusem) - mysle, ze byloby taniej.

    jesli interesuje Cie jeszcze cos to zapraszam na priv. :)

    pozdrawiam
    quirky