PracaGrupypl.praca.dyskusje › lista obecnosci

  • 1. Data: 2005-02-17 15:23:55
    Temat: lista obecnosci
    Od: "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl>

    Witam,
    mam pytanie: czy prowadzenie listy obecnosci jest obowiazkowe, ewentualnie
    innej formy potwierdzenia przybycia do pracy?

    Pzdrw.
    --
    _____
    asia

  • 2. Data: 2005-02-17 16:04:37
    Temat: Re: lista obecnosci
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Tak w firmie która zatrudnia chyba powyżej 10 osób (ale moge się mylić co do
    ilości osób!) prowadzenie listy jest obowiązkowe. Jednak pracodawcy sobie z
    tego bimbają :)

  • 3. Data: 2005-02-17 20:34:59
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Shady <s...@p...nospam.fm>
    wystukał[a]:
    > Tak w firmie która zatrudnia chyba powyżej 10 osób (ale moge się
    > mylić co do ilości osób!) prowadzenie listy jest obowiązkowe.
    > Jednak pracodawcy sobie z tego bimbają :)

    Tylko jedna taka mała uwaga. Na kontroli US - pierwsze o co 'mili'
    urzędnicy poprosili to była właśnie lista obecności ...

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 4. Data: 2005-02-18 06:58:22
    Od: "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl>

    : Tak w firmie która zatrudnia chyba powyżej 10 osób (ale moge się mylić co
    do
    : ilości osób!) prowadzenie listy jest obowiązkowe. Jednak pracodawcy sobie
    : tego bimbają :)
    :
    ... a czy mozna prosic o zrodlo, gdzie jest taka informacja? (K.P., Dz.U)

    Pzdrw.
    - asia

  • 5. Data: 2005-02-18 08:16:42
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Oj niestety nie wiem dokładnie gdzie jest taka inf, ale przypuszczam że w
    Kodeksie Pracy.
    A o liście obecności wiem od prawników z porzedniej firmy.

  • 6. Data: 2005-02-18 08:39:20
    Od: "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl>

    : Oj niestety nie wiem dokładnie gdzie jest taka inf, ale przypuszczam że w
    : Kodeksie Pracy.
    : A o liście obecności wiem od prawników z porzedniej firmy.
    :
    Jesli ktos ma takie zrodlo, bardzo poprosze o zacytowanie.
    pzdr
    - asia

  • 7. Data: 2005-02-18 10:50:15
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > :
    > Jesli ktos ma takie zrodlo, bardzo poprosze o zacytowanie.

    Lista obecności jest najbardziej prymitywną ewidencją czasu pracy, a
    ewidencję czasu pracy pracodawca ma obowiązek prowadzić, o czym
    traktuje któryś z artykułów Kodeksu pracy.
    Jedną z form ewidencji czasu pracy są np. karty zegarowe.

    wa