PracaGrupypl.praca.dyskusje › list referencyjny

  • 1. Data: 2006-02-02 10:39:03
    Temat: list referencyjny
    Od: "anka" <a...@m...pl>

    mam olbrzymią prośbę, muszę sobie napisać list referencyjny, gdzie znajdę
    jakieś wzory (jestem handlowcem) będę wdzięczna za odpowiedż

  • 2. Data: 2006-02-02 11:45:11
    Temat: Re: list referencyjny
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Przyklady listów znajdziesz na www.gazeta.pl w dziale 'praca'.

    --
    czarny
    ============= www.czarnobiale.pl =============

  • 3. Data: 2006-02-02 15:21:04
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: anka [2 Feb 2006 11:39:03 +0100]:

    > list referencyjny, gdzie znajdę jakieś wzory (jestem
    > handlowcem)

    Jesteś handlowcem i nie wiesz jak zareklamować samą siebie?

    Kira

    --
    _ _ ____ __________________________________________________
    | ' /| |_ Cyber-Girl.NET - Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)|

  • 4. Data: 2006-02-02 19:32:06
    Od: Marek <n...@p...tu>

    > Jesteś handlowcem i nie wiesz jak zareklamować samą siebie?

    Przecież rozpowszechnione opinie na temat zawodu handlowca muszą
    mieć jakieś źródła :-))).

    --
    M.

  • 5. Data: 2006-02-02 22:24:22
    Od: "falcon" <a...@j...hopto.org>

    ja pie.....

    czy komentarze w takim stylu ludziom takim jak ty pomagają się
    dowartościować dzieki możliwości zaprezentowania swoich "głębokich"
    przemyśleń ?

    bo napewno nikomu nie pomagaja !

  • 6. Data: 2006-02-02 22:46:14
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    falcon napisał(a):
    > bo napewno nikomu nie pomagaja !
    Czytanie postow kogos kto nie potrafi cytowac tez nie pomaga
    Odpowiada sie _pod_ a nie nad cytatem i wycina sie sygnaturki
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 7. Data: 2006-02-03 01:11:27
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: falcon [Thu, 2 Feb 2006 23:24:22 +0100]:

    > bo napewno nikomu nie pomagaja !

    Jak się ktoś wkurza zamiast się zastanowić nad sensem
    tego co napisałam, to pewnie że nie pomaga. Ale wbrew
    pozorom to faktycznie sens posiada.

    Złość piękności szkodzi :>

    Kira

    --
    _ _ ____ __________________________________________________

  • 8. Data: 2006-02-03 11:59:10
    Od: "bublik" <b...@f...com>

> [...]
    >
    > Jak się ktoś wkurza zamiast się zastanowić nad sensem
    > tego co napisałam, to pewnie że nie pomaga. Ale wbrew

    Jaki sens ma zlosliwa wypowiedz ? Ze wyladujesz na kims swoja codzinna
    porcje frustracji ? Ja rozumiem, ze chcesz tym samym pokazac jaka jestes
    elokwentna i obyta w temacie, a na dodatek miszczyni ostrego komentarza i
    slowa pisanego, ale troche to infantylne...

    To samo dot. fetyszyzmu formatu tresci wiadomosci wyslanej na grupe - no to
    juz zupelnie czlowiek nie ma co napisac, wiec napisze byle co, wypowie sie w
    temacie, ktory zna, nawet jesli to jest zupelnie inna bajka, ale on uwaza
    siebie za eksperta przeciez i nie moze przejsc obojetnie obok takiego
    zaniedbania! Jak dzieci, a pewnie juz swoje macie.

    .

  • 9. Data: 2006-02-03 14:47:04
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: bublik [Fri, 3 Feb 2006 12:59:10 +0100]:

    > Jaki sens ma zlosliwa wypowiedz ?

    Wróc i jeszcze raz:

    "Jesteś handlowcem i nie wiesz jak zareklamować samą siebie?"

    To nie była złośliwość. To była sugestia. Jak się przestaniesz
    dziwacznie czepiać i się zastanowisz, to nawet możesz dojść do
    wniosku, jak powinien być napisany taki list.

    > To samo dot. fetyszyzmu formatu tresci wiadomosci wyslanej
    > na grupe

    To nie fetyszyzm tylko netykieta.

    Kira

    --
    _ _ ____ __________________________________________________

  • 10. Data: 2006-02-03 15:28:42
    Od: "bublik" <b...@f...com>

    > Re to: bublik [Fri, 3 Feb 2006 12:59:10 +0100]:

    > Wróc i jeszcze raz:
    >
    > "Jesteś handlowcem i nie wiesz jak zareklamować samą siebie?"
    >
    > To nie była złośliwość. To była sugestia.

    Bardzo trafna i pomocna sugestia, jestem pewien, ze otworzyla jej oczy,
    brawo!

    > To nie fetyszyzm tylko netykieta.

    Whatever, jesli sprawia Ci to taka przyjemnosc, aby wytykac te rzeczy
    osobie, ktora pierwszy i moze ostatni raz napisala na grupe chcac czegos sie
    dowiedziec; moze skonfrontowac informacje z grupy z tym, co juz sama
    znalazla, to ja tylko gratuluje. Kazdy w koncu szuka swojej niszy, w ktorej
    jest szczesliwy i jest mu cieplo.

    .