PracaGrupypl.praca.dyskusje › Student,Praktyki IT Microsoft,IBM,HP i inne firmy jak to wygląda ? Help

  • 1. Data: 2006-02-01 20:51:06
    Temat: Student,Praktyki IT Microsoft,IBM,HP i inne firmy jak to wygląda ? Help
    Od: "Mario" <m...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie wie ktoś może w jaki sposób odbywają się praktyki w takich
    firmach jak Microsoft,IBM,HP i innych dużych korporacjach.
    co się wykonuje na takich praktykach i czy można zostać pózniej na stałe w
    takiej firmie ?
    Miał może ktoś styczność z takimi praktykami lub coś słyszał...

  • 2. Data: 2006-02-01 21:42:15
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > takiej firmie ?
    > Miał może ktoś styczność z takimi praktykami lub coś słyszał...

    Dołanczam sie do pytania .I powiedzcie czy firmy które zatrudniają praktykantów
    stawiają im duże wymagania ? Np gdybym chciał szukać praktyki jako programista
    javy to co powinienem umieć ? J2se czy plus servlety,jsp, i inne technologie z
    zakresu j2ee .A może wystarczy czysta teoria ?