PracaGrupypl.praca.dyskusje › legalna praca w Niemczech - powrot (clo)

  • 1. Data: 2002-05-26 09:25:15
    Temat: legalna praca w Niemczech - powrot (clo)
    Od: "jacoos" <j...@b...pl>

    kurcze jeśli walnę gafę - przepraszam - ale szukałem

    Są jakieś dodatkowe ulgi, czy tak jak każdy inny np. turysta? Może coś
    jeszcze warto wiedzieć? Uprzejmie proszę o podpowiedzi.
    -
    Pozdrawiam,
    Jacoos

  • 2. Data: 2002-05-27 07:29:30
    Temat: Re: legalna praca w Niemczech - powrot (clo)
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    Legalna praca+pobyt staly (zameldowanie) = mienie przesiedlencze, ale nie
    wiem, po jakim
    czasie ono przysluguje

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 3. Data: 2002-05-27 13:59:00
    Od: "JC" <J...@p...com>

    "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com> wrote in message
    > Legalna praca+pobyt staly (zameldowanie) = mienie przesiedlencze, ale nie
    > wiem, po jakim
    > czasie ono przysluguje

    Po roku co najmniej.

    JC