PracaGrupypl.praca.dyskusje › kursy linux ???

  • 1. Data: 2005-10-20 20:47:28
    Temat: kursy linux ???
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    moze ktos z czystym sumieniem polecic jakies kursy lub szkolenia z
    administracji linuksa na slasku [np Katowice] lub we Wroclawiu ??

    Pozdrawiam
    Xyloo

  • 2. Data: 2005-10-21 06:26:51
    Temat: Re: kursy linux ???
    Od: jaco <j...@o...pl>

    Xyloo napisał(a):
    > moze ktos z czystym sumieniem polecic jakies kursy lub szkolenia z
    > administracji linuksa na slasku [np Katowice] lub we Wroclawiu ??
    >

    > Pozdrawiam
    > Xyloo

    http://www.eduportal.pl/szkolenia/nieautoryzowane_sz
    kolenia_techniczne/linux_1.asp
    ale z czystym sumieniem? ;)
    ..nie byłem na takim kursie.. ;)
    ale oddziały mają w Katowicach i Wroclawiu

    pozdrawiam
    jaco

  • 3. Data: 2005-10-21 07:02:48
    Od: Sebastian Rusek <z...@e...pl>

    Dnia Thu, 20 Oct 2005 22:47:28 +0200, Xyloo napisał(a):

    > moze ktos z czystym sumieniem polecic jakies kursy lub szkolenia z
    > administracji linuksa na slasku [np Katowice] lub we Wroclawiu ??

    Jakby Cie interesowało Bielsko-Biała to daj znać na priv ile osób, jaki
    zakres materiału i jak długo byście się chcieli uczyć.
    Współpracuję z firmą, która prowadzi takie kursy, ale pod konkretne
    zamówienie.

    --
    Sebastian Rusek

  • 4. Data: 2005-10-21 12:08:50
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego czwartek, 20 października 2005 22:47 szanowny(a) Xyloo
    zamieścił(a) na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    > moze ktos z czystym sumieniem polecic jakies kursy lub szkolenia z
    > administracji linuksa na slasku [np Katowice] lub we Wroclawiu ??

    W Katowicach

    http://www.altkom.pl

    --
    Pozdrawiam Filip "Fatman" Kata
    E-mail: admin(malpeczka)linuxace(kropeczka)net

  • 5. Data: 2005-10-21 14:52:25
    Od: Paweł S. Piotrowski <p...@o...pl>

    Dnia Thu, 20 Oct 2005 22:47:28 +0200, Xyloo napisał(a):

    > moze ktos z czystym sumieniem polecic jakies kursy lub szkolenia z
    > administracji linuksa na slasku [np Katowice] lub we Wroclawiu ??

    Poszukaj firm w ktorych mozesz zdac certyfikat LPIC - na pewno oferuja
    jakies kursy.

    Paweł S. Piotrowski
    xmpp://p...@j...at

  • 6. Data: 2005-10-24 07:19:57
    Od: daniel <d...@N...pl>

    LX.pl
    z red.hat

  • 7. Data: 2009-04-11 16:07:55
    Od: "c008" <zamo@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Polecam kursy Linux w Gliwicach na Okrzei http://kursy.ovh.org/linux.html .
    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2009-04-16 22:51:13
    Od: a...@g...com

    On Apr 11, 6:07 pm, "c008" <zamo@WYTNIJ_TOinteria.pl> wrote:
    > Polecam kursy Linux

    a po co właściwie, czy na linuksie da się dużo zarobić?

  • 9. Data: 2009-04-17 05:40:39
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    a...@g...com napisał(a):

    > a po co właściwie, czy na linuksie da się dużo zarobić?

    To zależy ilu masz kursantów i ile każdy z nich zapłaci.

    j.

  • 10. Data: 2009-04-17 12:01:11
    Od: a...@g...com

    On Apr 17, 7:40 am, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > To zależy ilu masz kursantów i ile każdy z nich zapłaci.

    nie, ale ja w tym sensie pytam czy sam kursant po wyszkoleniu czy dużo
    zarobi potem?