PracaGrupypl.praca.dyskusjekursy CISCO › Re: kursy CISCO
    From: Ireneusz Pełech <i...@c...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kursy CISCO
    Date: Wed, 05 Feb 2003 09:44:18 +0100

    > (np.

    > Jak Cie na to stac to napewno warto. U nas niestety jest bardziej wazne
    > doswiadczenie niz "podejscie do nauki", takze trudno powiedziec. Wszystko
    > zalezy od pracodawcy.
    > Ja powiem cos od siebie:
    > Jakbym mial kase to napewno bym sie tam wybral ale tylko ze wzgledu na
    > papierek (tak samo jak na studia podyplomowe lub zaoczne).
    > Napewno bedziesz mial co umiescic w CV jesli zdasz egzamin. O wiedzy
    > teoretycznej nie wspominam bo to juz zalezy od ludzi. Czasem ludzie bez CCNA
    > wiedza wiecej niz osoby po tymze egzaminie.

    Zgodze sie z przedmowca. Ja mam zrobionych kilka kursow, ale bez
    egzaminow, bo za to juz musialbym placic sam, a mnie na to nie zbyt stac.
    Po drugie jak ma sie dostep do materialow dydaktycznych cisco i
    routerow, to jesli nie zalezy ci na papierku tylko na umiejetnosciach,
    to spokojnie mozesz sobie odpuscic taki kurs.
    Moje kursy trwaly caly miesiac, intensywnego siedzenia i przerabiania
    strona po stronie podrecznika dostarczonego przez cisco. Ale jak tak
    teraz patrze, to prawdopodobnie spokojnie, gdybym mial wczesniej te
    ksiazki i dostep do routerow poradzil bym sobie sam.

    --
    Pozdrowka
    Monsoft

    ->Atari Internet Magazyn <-