PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w hotelu w U.K.

  • 1. Data: 2006-08-08 14:54:52
    Temat: Praca w hotelu w U.K.
    Od: "Aśka" <j...@w...pl>

    Ludzie, ratunku! Dostałam propozycję pracy w hotelu w Anglii jako
    kelnerka, za którą mam dostawać 120 funtów na tydzień z wyżywieniem i
    jedzeniem. Napiszcie mi, proszę, czy warto w to wchodzić i czy w ogóle
    da się za to przeżyć,ponieważ mam wątpliwości.

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi-ciężko przestraszona.

  • 2. Data: 2006-08-08 15:18:26
    Temat: Re: Praca w hotelu w U.K.
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    calkiem niezle
    pewnie jeszcze beda napiwki
    i nie musisz sie martwic o najdrozsze rzeczy jak wyzywienia i mieszkanie.
    Pozdrawiam
    KK

  • 3. Data: 2006-08-08 15:22:15
    Od: "Aśka" <j...@w...pl>

    > calkiem niezle
    > pewnie jeszcze beda napiwki
    > i nie musisz sie martwic o najdrozsze rzeczy jak wyzywienia i
> [...]

    Karolciu! Dzieki!!!!!!

  • 4. Data: 2006-08-08 18:37:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eba8k6$2tdq$1@news.mm.pl Aśka <j...@w...pl> pisze:

    > Ludzie, ratunku! Dostałam propozycję pracy w hotelu w Anglii jako
    > kelnerka, za którą mam dostawać 120 funtów na tydzień z wyżywieniem i
    > jedzeniem.
    Taaa, z wyżywieniem i jedzeniem...
    Trochę mało, niekórzy dostaja jeszcze wikt.

    Jotte

  • 5. Data: 2006-08-08 19:54:24
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    Aśka wrote:
> [...]
    > jedzeniem. Napiszcie mi, proszę, czy warto w to wchodzić i czy w ogóle
    > da się za to przeżyć,ponieważ mam wątpliwości.

    a mieszkanie? To jest najdroższa rzecz w UK.

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 6. Data: 2006-08-08 20:20:19
    Od: SoR <d...@d...poczta.fm>

    Aśka wrote:
    > Ludzie, ratunku! Dostałam propozycję pracy w hotelu w Anglii jako
    > kelnerka, za którą mam dostawać 120 funtów na tydzień z wyżywieniem i
    > jedzeniem.
    To w końcu z wyżywieniem czy jedzeniem? Ogólnie 120 funtów może Ci zjeść
    samo mieszkanie (chyba że się załapiesz z jakąś paczką do jednego
    mieszkania) bo ceny w Londynie są dość wysokie. Za dość fajne mieszkanko
    w Ipswich (koło 1-1.5h drogi od Londynu) tygodniowy koszt wynajmu
    mieszkania wynosił 55-75 funtów, sądzę że w stolicy ceny pójdą razy dwa.

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 7. Data: 2006-08-09 15:06:01
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Aśka" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jedzeniem. Napiszcie mi, proszę, czy warto w to wchodzić i czy w ogóle
    > da się za to przeżyć,ponieważ mam wątpliwości.

    No jakby bylo wyzywienie bez jedzenia, albo jedzenie bez wyzywienia to bym
    sie powaznie zastanawial...

    BP, MSPANC

    sz.

  • 8. Data: 2006-08-10 13:50:11
    Od: Bartek <bartek@wytnijto_apic.pl>

    Aśka napisał(a):
> [...]
    > da się za to przeżyć,ponieważ mam wątpliwości.
    >
    > Dzięki za wszystkie odpowiedzi-ciężko przestraszona.

    zarabiajac tygodniowo 220 funtow jestes w stanie spokojnie przezyc,
    wynajac pokoj, zjesc, kupic ubranie, kupic telefon i z niego korzystac i
    jeszcze cos zostanie.
    pokoj to 50-70 tydzien
    jedzenie 20-30 tydzien

    wiec chyba warto jak tutaj nie masz pracy.