PracaGrupypl.praca.dyskusje › kurs magazyniera na wózki widłowe i programy magazynowe - warto?

  • 1. Data: 2004-11-08 13:16:40
    Temat: kurs magazyniera na wózki widłowe i programy magazynowe - warto?
    Od: "majszek" <m...@w...pl>

    Witam
    Mam okazje zrobić kurs magazyniera z uprawnieniami na wózki widłowe i
    programy magazynowe, organizuje to UP. Zastanawiam się czy warto w to w
    chodzić czy to mi pomoże przy ewentualnym poszukiwani pracy? Na razie
    troszkę pracuje na czarno i trochę by mi to skomplikowało życie bo kurs trwa
    3 tygodnie podczas których musze wykonać pewną pracę. Gdyby jednak pomogło
    mi to znaleźć normalną pracę z legalnym zatrudnieniem to jakoś bym musiał
    sobie poradzić. I jeszcze jedno ile może kosztować taki kurs gdybym chciał
    go zdobyć w innym czasie i zapłacić za niego.
    Dzięki i Pozdr.

  • 2. Data: 2004-11-09 13:01:38
    Od: "Kostek" <k...@w...pl>

    Jak bedziesz mial uprawnienia na wozki to jest duzy plus przy ubieganiu
    sie o posade np. magazyniera. Ponadto jest duzo roboty za graniaca na
    wozkach, ale trzeba pamietac o jezyku ;)

    KOSTEK