PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie konto?

  • 1. Data: 2004-11-08 11:23:05
    Temat: Jakie konto?
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    Witam

    Moze ktos polecic jakis rachunek bankowy dla dzialalnosci gospodarczej?
    Chodzi o napisanie w 3 zdaniach, ktory jest najlepszy i dlaczego.

    Jarek

  • 2. Data: 2004-11-08 11:34:18
    Temat: Re: Jakie konto?
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 08 Nov 2004 11:23:05 GMT, Jarek aka Dzarko <p...@p...com>
    napisał:

    > Witam
    >
    > Moze ktos polecic jakis rachunek bankowy dla dzialalnosci gospodarczej?
    > Chodzi o napisanie w 3 zdaniach, ktory jest najlepszy i dlaczego.
    >
    > Jarek

    pl.biznes.banki

  • 3. Data: 2004-11-08 12:01:25
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    > pl.biznes.banki

    OK. Szukalem, ale nie znalazlem odpowiedniej grupy.

  • 4. Data: 2004-11-08 12:43:26
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jarek aka Dzarko <p...@p...com> wrote:
    > OK. Szukalem, ale nie znalazlem odpowiedniej grupy.

    Jak nie znalazles - dalem ci do wyboru kilka bankow.
    Tyle ze sam nie potrafiles w ogole sprecyzowac pytania.
    A akich blo mnostwo w archiwum nawet ci sie nie chcialo zajrzec i nie widze
    powodu, zeby ktos mial sie specjalnie dla ciebie produkowac, jak sam nie
    wiesz czego chcesz.

    Jesli bedziesz mial kase przelewami, nie potrzebujesz placowek - wybierz
    np. mBank lub VW Bank direct.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 5. Data: 2004-11-08 13:01:00
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    > Jak nie znalazles - dalem ci do wyboru kilka bankow.

    No tak, ale ze nie znalazlem, napisalem wczesniej, jako odpowiedz na
    skierowanie mnie na pl.biznes.banki.

    > Tyle ze sam nie potrafiles w ogole sprecyzowac pytania.

    Bo na razie jeszcze NIC nie wiem. Nie wiem nawet, co jest wazne, a co mniej.

    > A akich blo mnostwo w archiwum nawet ci sie nie chcialo zajrzec i nie
    > widze powodu, zeby ktos mial sie specjalnie dla ciebie produkowac, jak sam
    > nie wiesz czego chcesz.

    OK.

    > Jesli bedziesz mial kase przelewami, nie potrzebujesz placowek - wybierz
    > np. mBank lub VW Bank direct.

    A Inteligo? Sa i placowki i obsluga przez internet.

  • 6. Data: 2004-11-08 13:16:31
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jarek aka Dzarko <p...@p...com> wrote:
    > A Inteligo? Sa i placowki i obsluga przez internet.

    Ale jest wyraznie drozszy - przelewy do ZUS, wypalty z bankomatow (ale w
    POSAch bezplatne w placowkach), drozsze przelewy.

  • 7. Data: 2004-11-08 14:09:10
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    > Ale jest wyraznie drozszy - przelewy do ZUS, wypalty z bankomatow (ale w
    > POSAch bezplatne w placowkach), drozsze przelewy.

    POS? Co to?

    Patrzac na cenniki mam wrazenie, ze drozsze przelewy wyrownuja oplate za
    uzywanie karty. W inteligo 0 PLN za karte do rachunku glownego a w mBanku
    42.

  • 8. Data: 2004-11-08 14:19:49
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jarek aka Dzarko <p...@p...com> wrote:
    > POS? Co to?

    w wybranych placowkach PKO BP mozesz wyplacic za darmo kase karta - w
    podobny sposob jak w sklepie.
    Wystarzy karta + jakis dokument i juz. Wyplata z bankomaty PKO BP kosztuje
    az 4,5 zl

    > Patrzac na cenniki mam wrazenie, ze drozsze przelewy wyrownuja oplate
    > za uzywanie karty. W inteligo 0 PLN za karte do rachunku glownego a w
    > mBanku 42.

    Tak - ale prowadzenie 3,99 zl + przelew 1,49 zl + mniejsze oprocentowanie -
    a ZUSy tak drogie ze trzeba kombinowac ;)

    Co kto lubi - Inteligo w niektorych przypadkach jest wrecz niezastpione,
    zwlaszcza patrzac na mozliwosci technicze tego konta

    Pamietaj jednak ze wszystkie oplaty sa twoimi kosztami, wiec nie ma
    problemy w zasadzie :)

  • 9. Data: 2004-11-08 15:20:39
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    > Co kto lubi - Inteligo w niektorych przypadkach jest wrecz niezastpione,
    > zwlaszcza patrzac na mozliwosci technicze tego konta

    Nie bedziesz sie wsciekal, jak spytam jakie?

    > Pamietaj jednak ze wszystkie oplaty sa twoimi kosztami, wiec nie ma
    > problemy w zasadzie :)

    Z tym jest chyba sporo kombinowania, prawda? Zeby to wszystko poksiegowac,
    wliczyc w koszty, etc.?

  • 10. Data: 2004-11-08 18:03:23
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    Lukas Bank