PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop a pierwszy rok pracy

  • 1. Data: 2004-11-08 12:58:59
    Temat: urlop a pierwszy rok pracy
    Od: Piotr Pankowski <p...@c...com.plNIELUBIESPAMU>

    Witam

    Przeczytalem kodeks i archiwum ale ciagle nie jestem pewnien, jest taka
    sytuacja. Osoba jest zatrudniona powiedzmy od marca, co miesiac ladnie
    dostataje 1/12 urlopu. Pytanie co sie dzieje 1 stycznia, dostaje pelen
    urlop? czy tez dalej dostaje 1/12 do czasu az minie rok pracy, a jesli
    tak to co sie dzieje w okresie marzec-styczen kolejnego roku?

    --
    Pozdrowienia
    Piotr Pankowski

  • 2. Data: 2004-11-08 13:20:12
    Temat: Re: urlop a pierwszy rok pracy
    Od: w...@v...com.pl (Wioletta-p)

    p...@c...com.plNIELUBIESPAMU wrote:

> [...]

    > urlop? czy tez dalej dostaje 1/12 do czasu az minie rok pracy, a jesli
    > tak to co sie dzieje w okresie marzec-styczen kolejnego roku?

    W danym roku kalendarzowym przysługuje 1/12 (pod warunkiem, że dotyczy
    zatrudnienia w roku 2004), od 01-01-2005 pracownik nabywa prawo do
    kolejnego urlopu czyli 20 dni
    ---------
    Wyslano z serwisu http://www.kadrowe.pl

  • 3. Data: 2004-11-08 14:22:41
    Od: Piotr Pankowski <p...@c...com.plNIELUBIESPAMU>

    Wioletta-p wrote:

    > W danym roku kalendarzowym przysługuje 1/12 (pod warunkiem, że dotyczy
    > zatrudnienia w roku 2004), od 01-01-2005 pracownik nabywa prawo do
    > kolejnego urlopu czyli 20 dni

    dziekuje.

  • 4. Data: 2004-11-08 18:13:47
    Od: Piotr Pankowski <p...@N...com.pl>

    Wioletta-p wrote:

    > W danym roku kalendarzowym przysługuje 1/12 (pod warunkiem, że dotyczy
    > zatrudnienia w roku 2004), od 01-01-2005 pracownik nabywa prawo do
    > kolejnego urlopu czyli 20 dni

    jeszcze jedno pytanie, czy dotyczy to takze osob ktore dopiero podjely
    pierwsza prace, czy tez one musza przepracowac rok?

    Piotr Pankowski

  • 5. Data: 2004-11-09 09:12:27
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Mon, 08 Nov 2004 19:13:47 +0100, na pl.praca.dyskusje, Piotr Pankowski
    napisał(a):

    > jeszcze jedno pytanie, czy dotyczy to takze osob ktore dopiero podjely
    > pierwsza prace,

    tak
    --
    pozdrawiam