PracaGrupypl.praca.dyskusje › Etat + umowa o dzielo - mozna?

  • 1. Data: 2002-08-28 20:32:24
    Temat: Etat + umowa o dzielo - mozna?
    Od: Adrian Siemieniak <s...@s...pwr.wroc.pl>

    Przegladajac ta liste lub jakies forum internetowe wydaje mi sie ze bylo
    napisane iz majac jakis etat (dowolny) u jednego pracodawcy ten nie moze
    juz podpisywac umowy o dzielo/zlecenie ze swoim pracownikiem? Czy jest to
    prawda?

    Dzieki!
    --
    Adrian (Sauron) Siemieniak /~//_ .. Who can destroy The Thing,
    s...@r...pl / //__\ controls The Thing ... (DUNE)

  • 2. Data: 2002-09-03 09:34:23
    Temat: Re: Etat + umowa o dzielo - mozna?
    Od: "Maxx" <m...@a...net>

> [...]
    > juz podpisywac umowy o dzielo/zlecenie ze swoim pracownikiem? Czy jest to

    Raczej nie, w jednej z firm w ktorej zdazylo mi sie pracowac prawie wszyscy
    pracownicy mieli umowe o prace + umowe o dzielo.

    Maxx

  • 3. Data: 2002-09-03 11:24:34
    Od: "Corrina" <c...@l...pl>

    Nie mozna na to samo co pracownik ma zapisane w obowiazkach w umowie o
    prace, ale jak np. sekretarke zatrudniaja jeszcze na umowe o dzielo, bo ma
    napisacnp insrtukcje do czego, bo wtedy mozna, bo ona tego nie ma w zakresie
    obowiazkow.
    Corrina