PracaGrupypl.praca.dyskusjektora firme wybrac › ktora firme wybrac
    From: "JamesBond" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: ktora firme wybrac
    Date: Thu, 29 Aug 2002 11:08:55 +0200
    Sender: j...@p...onet.pl@hetman1.bluepress.pl

    Witam !

    Mam dylemat. Mam dwie/trzy propozycje pracy i nie wiem ktora wybrac. Waham
    sie wlasciwie miedzy dwiema firmami.
    Sa one bardzo zblizone do siebie. Napiszcie ktora opcje byscie wybrali.

    Firma1.

    Kilkanascie pracownikow. Ponad 15 lat dzialalnosci. Oferuje 5000brutto na
    umowe o prace.

    Firma2.
    Kilkadziesiat pracownikow. 8 lat dzialalnosci. Oferuje 5000brutto w tym
    tylko minimalna placa na umowe o prace, a reszte na umowe zlecenie - w sumie
    na reke wychodzi wiecej o 600zl, ale marne ubezpieczenie emerytalne i w
    sumie nie mam gwarancji na place z umowy zlecenie (zawsze przeciez mozna
    zaplacic mniej). Ponadto nie wiem co na to urzedy skarbowee. Firma ta daje
    lepsze moliwosci awansu.

    Obie firmy oferuja podobne mozliwosci rozwoju zawodowego

    Czekam na wasze opinie.