PracaGrupypl.praca.dyskusje › kto byl w HOLANDII?

  • 1. Data: 2002-07-02 23:30:09
    Temat: kto byl w HOLANDII?
    Od: "lukasz piotrowski" <l...@N...poczta.gazeta.pl>

    Wlasnie wybieram sie w ciemno do pracy do Holandii Razem z kumplem chce
    znalezc prace w ogrodnictwie znam troche holenderski czy ktos moze cos pomoc
    lub doradzic?!!

  • 2. Data: 2002-07-03 12:59:57
    Temat: Re: kto byl w HOLANDII?
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > znalezc prace w ogrodnictwie znam troche holenderski czy ktos moze cos pomoc

    Bylam w Holandii dwa lata temu na wakacjach. Myślę ze łatwiej będzie Ci znaleźć
    pracę w jakiejś kafejce lub sklepiku w Amsterdamie, jeśli oczywiście znasz
    angielski, Możesz mieć tylko problrm z mieszkamiem w Amsterdamie, są dość
    drogie i ciężko jest znaleźć coś w odpowiedniej cenie.

  • 3. Data: 2002-07-05 13:21:25
    Od: k...@a...com (KARANDASCH02)

    Dzien dobry
    Nie bylam w Holandii ale temat bardzo mnie interesuje . Czy mozesz mi przyslac
    kopje odpowiedzi na e - mail: K...@a...com
    Niestety jestem we Francji i tutaj ze znalezieniem pracy jest trudno. Dziekuje
    z gory i realizacji planow ...

  • 4. Data: 2002-07-08 10:36:12
    Od: "Dominik" <b...@e...vlo.ids.gda.pl>

    Użytkownik "lukasz piotrowski" <l...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:aftd21$3qu$1@news.gazeta.pl...
    > Wlasnie wybieram sie w ciemno do pracy do Holandii Razem z kumplem chce
    > znalezc prace w ogrodnictwie znam troche holenderski czy ktos moze cos
    pomoc
    > lub doradzic?!!
    [ciach]

    Witam

    ja bylem tam rok temu - znalazlem prace dzien po przyjezdzie ... wlasnie w
    ogrodach. Pracowalem tam jako "pomacz do wszystkiego", zarabialem calkiem,
    spoko i nigdy sie nie przepracowywalem :)). Osobiscie polecam Ci Roterdam
    ... jak jedziesz autokarem to swietnie bo na stacji w Roterdamie znajdziesz
    mase Polakow!!!

    Powodzenie
    Dominik