PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na Cyprze, Anglii , Włochy

  • 1. Data: 2004-12-25 19:51:08
    Temat: Praca na Cyprze, Anglii , Włochy
    Od: "Izabela Babecka" <p...@g...pl>

    Czesć!!

    Jestem zainteresowana pracą sezonową za granicą , mam duże doświadcznie w
    gastronomii , i jako opiekunka do dzieci, mogę też pracować przy zbiorach
    owoców!
    Jeśli ktoś z was wiedziałby cos na ten temat , lub orientował sie jak można
    załatwić taka pracę i gdzie sie zgłosić dajcie znać.

  • 2. Data: 2004-12-25 22:59:56
    Temat: Re: Praca na Cyprze, Anglii , Włochy
    Od: "Mr V" <v...@p...fm>

    Użytkownik "Izabela Babecka" napisała w wiadomości
    > Jeśli ktoś z was wiedziałby cos na ten temat , lub orientował sie jak
    można
    > załatwić taka pracę i gdzie sie zgłosić dajcie znać.

    Mozesz poszukac na
    http://www2.jobs.pl/jobs.nsf/basicdocumentsnew/praca
    zagranica
    kolega znalazl tak prace w Anglii w zawodzie, pozatym jezeli moge, to na
    wyjazd do Anglii doradzam nauczyc sie jezyka, z tego co mi mowia znajomi
    powracajacy i wyjezdzajacy, to jest podstawa. Odkad otworzyli granice na
    wyspy, panuje troche wieksza konkurencja i ciezko sie zalapac bez znajomosci
    jezyka (nie mowie ze to nie mozliwe, ale jezeli przyjdzie ci zyc pare
    tygodni bez pracy tam to nerwy mozna stracic)
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-12-27 11:36:55
    Od: Janusz <l...@...tresci.postu>

    Izabela Babecka napisał(a):
> [...]
    > Jeśli ktoś z was wiedziałby cos na ten temat , lub orientował sie jak można
    > załatwić taka pracę i gdzie sie zgłosić dajcie znać.

    www.youthexchange.pl

    Jeśli jesteś z Bielska lub okolic to najbliższy punkt masz w BB ul.
    Stojałowskiego 44 (firma SkyNet.com)
    Reszta adresów oddziałów na stronie powyżej.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia
    Janusz

    --
    http://pi.skynet.com.pl
    -> Twoje inwestycje jak na dłoni.

    WAŻNE: Ochrona antyspamowa. Adres e-mail został zaszyfrowany.
    Kliknij na link aby do mnie napisać.
    www.kodeki.org/?lsec5ud29vrs7t3qkjlkfu2m