PracaGrupypl.praca.dyskusje › książeczka sanepid

  • 1. Data: 2002-10-16 11:04:33
    Temat: książeczka sanepid
    Od: "Krzysztof Gigiel" <k...@g...pl>

    Czy ktoś wie gdzie to się wyrabia i ile to trwa?

  • 2. Data: 2002-10-16 11:07:44
    Temat: Re: książeczka sanepid
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    W sanepidzie.
    Badania krwi WR i kupki na Salmonelle.
    Drugie badanie trwa 3 dni (nosisz kupke w probowce)
    a na wyniki czekasz 2 tygodnie.

    MarcinP

  • 3. Data: 2002-10-16 11:28:02
    Temat: Odp: książeczka sanepid
    Od: "Sting" <s...@l...pl>

    > W sanepidzie.
    > Badania krwi WR i kupki na Salmonelle.
    > Drugie badanie trwa 3 dni (nosisz kupke w probowce)
    > a na wyniki czekasz 2 tygodnie.

    A ja robiłem tylko padania kupki i czekałem na wyniki 5dni :)

  • 4. Data: 2002-10-17 20:19:33
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya MarcinP! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > W sanepidzie.
    > Badania krwi WR i kupki na Salmonelle.
    > Drugie badanie trwa 3 dni (nosisz kupke w probowce)
    > a na wyniki czekasz 2 tygodnie.

    U nas (Lublin) czeka sie tydzien i kosztuje to 53zl.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl