PracaGrupypl.praca.dyskusje › Problem w przedszkolu....

  • 1. Data: 2002-10-16 09:41:49
    Temat: Problem w przedszkolu....
    Od: "Master" <r...@g...pl>

    Witam,
    przedstawie moze sytuacje:
    otóż w pewnym przedszkolu pani Dyrektor wraz z inna nauczycielka notorycznue
    piją alkohol w pracy. Zamykaja sie w gabinrcie Pani dyrektor, czasami już o
    8.00 i tak przez cztery godziny gadają i piją, w tym czasie z dziećmi siedzi
    woźna.....

    Jak myślicie, co można zrobić w takim przypadku? Nie wiem czy zgłoszenie
    tego gdziekolwiek ma sens, za ręke nikt ich przecież nie złapał?
    Ale jednak to jest przedszkole!!!

    Czy możecie mi jakoś poradzic?

    Master

  • 2. Data: 2002-10-16 09:48:46
    Temat: Re: Problem w przedszkolu....
    Od: "Lia" <L...@p...onet.pl>

    "Master" wrote:

    > Jak myślicie, co można zrobić w takim przypadku? Nie wiem czy
    > zgłoszenie tego gdziekolwiek ma sens, za ręke nikt ich przecież nie
    > złapał? Ale jednak to jest przedszkole!!!
    >
    > Czy możecie mi jakoś poradzic?

    Zalezy pod co podlega to przedszkole.
    Ale daj znac do Kuratorium bądź Urzędu Miasta - Wydział Oswiaty.

    Poza tym poinformowanie lokalnej prasy daje bardzo dobre efekty.

    --

    Lia : Lifeform Intended for Assassination

  • 3. Data: 2002-10-16 10:20:24
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zalezy pod co podlega to przedszkole.
    > Ale daj znac do Kuratorium bądź Urzędu Miasta - Wydział Oswiaty.
    >
    > Poza tym poinformowanie lokalnej prasy daje bardzo dobre efekty.

    Przy tak poważnej sprawie to i chyba Policja nie powinna odmówić
    interwencji.

  • 4. Data: 2002-10-16 13:50:07
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Właśnie, tylko lepiej, żeby naprawdę pili ;-))
    JaC

  • 5. Data: 2002-10-17 08:54:27
    Od: "Monisia_" <g...@w...pl>

    Użytkownik Master <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> [...]
    siedzi
    > woźna.....
    >
    > Jak myślicie, co można zrobić w takim przypadku?

    Wezwać policje z alkomatem, wowczas juz nie bedzie powiedzonka "ZA REKE NIKT
    NIE ZLAPAL"

    >Nie wiem czy zgłoszenie
    > tego gdziekolwiek ma sens, za ręke nikt ich przecież nie złapał?
    > Ale jednak to jest przedszkole!!!

    Za picie alkoholu w pracy bez wzgledu czy to jest przedszkole, urzad, czy
    tez magazyn, sa przewidziane kary!!!

    > Czy możecie mi jakoś poradzic?

    Jedyne sluszne rozwiazanie podalam.

    M.