PracaGrupypl.praca.dyskusje › koszty dokształcania

  • 1. Data: 2006-10-19 18:58:43
    Temat: koszty dokształcania
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    Witam

    Chcę aby pracodawca kupował / finansował książki branżowe.

    1. Czy może On sobie to wliczyć w koszty i wobec tego nie mieć strat z tego
    powodu?. Książki są oczywiście własnością firmy - na stanie

    2. Czy tak też może mi refundować książki (branżowe) które będą moją
    własnością ? A sobie wpisywać w koszty ?

    Krzysztof Wysocki

  • 2. Data: 2006-10-19 19:01:01
    Temat: Re: koszty dokształcania
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 19-10-2006 o 20:58:43 Kriss <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > 1. Czy może On sobie to wliczyć w koszty i wobec tego nie mieć strat z
    > tego powodu?. Książki są oczywiście własnością firmy - na stanie

    mylisz podatek z podstawą opodatkowania.

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)

  • 3. Data: 2006-10-19 20:24:37
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    Może, ale co z moim pytaniem ?

    Krzysztof Wysocki
    www.artsDesign.pl / www.pressmedia.pl / www.cabines.pl

  • 4. Data: 2006-10-20 07:36:20
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    > Może, ale co z moim pytaniem ?

    to własnie była odpowiedź:)
    po pierwsze jezeli dobrze zrozumiałem twoje obawy co do "strat z tego
    powodu", to chodzi ci o to żeby pracodawca płacąc za ksiązki branżowe mógł
    całkowity koszt zakupu odpisać sobie w koszty. nie może. jeżeli chcesz
    wiedzieć dlaczego, pogadaj z księgowoscią.
    po drugie, każdy przedsiębiorca jeżeli bedzie wydawał pieniądze, to tak żeby
    mu sie zwróciły. czasem w krótszym, czasem w dłuższym czasie. I teraz,
    jeżeli jesteś dla swojego pracodawcy obiecującą inwestycją, to pokaz mu jak
    jeszcze lepiej moze zainwestować swoje zasoby, żeby mieć jeszcze lepszy
    zysk. czyli na polski - jak przeznaczy fundusze na podręczniki/szkolenia
    itd, to będzie miał z tego taki i taki zysk.
    powodzenia w negocjacjach !

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 5. Data: 2006-10-20 08:13:23
    Od: "kriss" <k...@p...onet.pl>

    Dzięki