PracaGrupypl.praca.dyskusje › Compact Solutions

  • 1. Data: 2006-10-19 19:19:34
    Temat: Compact Solutions
    Od: "Franek" <f...@p...fm>

    Czesc chcialem was zapytac czy ktos pracowal/uje w Compact Solutions.

    Ostatnio w necie pojawilo sie troche ogloszen z tej firmy.
    Poszukuja Inzynierow Oprogramowania ze specjalnoscia budowa i
    implementacja hurtowni danych.

    Jak atmosfera, stabilnosc zatrudnienia, zarobki, praca w Krakowie, czy
    raczej wyjazdy??

    Wogole ktos tam pracuje?!

    franek

  • 2. Data: 2006-10-20 12:43:52
    Temat: Re: Compact Solutions
    Od: Piotr Belniak <uszatan_usun_to@xxx_o2.pl>

    Franek wrote:

> [...]
    > implementacja hurtowni danych.
    >
    > Jak atmosfera, stabilnosc zatrudnienia, zarobki, praca w Krakowie, czy

    Witam,
    W CS Polska pracuje w chwili obecnej 8 osób, między innymi ja, do końca roku
    mamy plan podwoić liczebność kadr. Firma CS Polska jest oddziałem
    amerykańskiej firmy Compact Solutions LLC. Jesteśmy firmą konsultingową,
    praca u nas wiąże się z ciągłymi wyjazdami. Co do zarobków, są one sprawą
    indywidulaną, ich wysokość zależy od wyników rozmowy wstępnej, a w
    późniejszym czasie wyników w pracy, aczkolwiek obiektywnie trzeba
    stwierdzić, iż są znacznie wyższe od średniej krakowskiej w branży IT.
    Praca w CS Polska jest stabilna, naszymi klientami są największe firmy w
    Europie i w Polsce.

    Jeśli interesuje Cię coś więcej, proszę wyślij CV, i jeśli będzie ono dla
    nas interesujące, porozmawiamy w cztery oczy.

    --
    pozdrawiam
    Piotr Belniak