PracaGrupypl.praca.dyskusje › koszt ogłoszenia w gazecie wyborczej

  • 1. Data: 2002-11-08 09:07:03
    Temat: koszt ogłoszenia w gazecie wyborczej
    Od: "Premiere" <p...@t...pl>

    Nie mogłem znaleźć, w gazecie, pytam, może ktoś się wysyłał. Ile kosztuje
    ogłoszenie w Gazecie Wyborczej, w dziale szukam pracy? I na ile jest to
    skuteczne. Dzięki.

    --
    Premiere, p...@t...pl

  • 2. Data: 2002-11-09 20:54:42
    Temat: Re: koszt ogłoszenia w gazecie wyborczej
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    "Premiere" w news:aqjc26$qsd$2@absinth.dialog.net.pl napisał(a):

    > Ile kosztuje ogłoszenie w Gazecie Wyborczej, w dziale
    > szukam pracy?

    W ogloszeniach drobnych to chyba za darmo. W gazecie powinien byc kupon do
    wypisania.

    > I na ile jest to skuteczne. Dzięki.

    Pewnie sporo ofert pracy w charakterze przedstawiciela handlowego lub
    agenta ubezpieczeniowego. Ale w wakacje udalo sie tez troche przyrobic.
    Zadzwonil gosc, ktoremu za kilkadziesiat zloty zaktualizowalem strone.
    Przy okazji poznalem modul administracyjny, moglem pobawic sie w tworzenie
    poddomen, zakladanie kont pocztowych itp.

    pozdrawiam
    Greg

  • 3. Data: 2002-11-24 22:24:58
    Od: "Javier" <p...@t...pl>

    :
    : W ogloszeniach drobnych to chyba za darmo. W gazecie powinien byc kupon do
    : wypisania.

    Nie ma zadnego kuponu w gazecie, cos ci sie pomylilo.

  • 4. Data: 2002-11-25 02:19:09
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Javier wrote:

    > Nie ma zadnego kuponu w gazecie, cos ci sie pomylilo.

    Cenniki sa na stronach Gazety - w plikach pdf - tylko troche ukryte :(.

    Dla ciekawych podaje kilka przykladow (ceny bez vat) - dotyczy wydania
    regionalnego w tym przypadku - mazowsza (nie oznacza to, ze we
    wszystkich dodatkach istnieje ta sama cena - nie sprawdzalem tego):

    1. ogloszenia oplacane "posrednio" (m.in. przelew, przekaz) sa drozsze
    od ogloszen platnych od reki (w biurze lub zamawianych przez telefon z
    platnoscia karta) o okolo 40%. Wyjatek stanowia tzw ogloszenia specjalne
    (wyzszy procent - patrz ponizej)

    2. ogloszenia ukazuja sie na nastepny dzien po zlozeniu zamowienia

    3. ogloszenia "praca" w poniedzialki ukazuja sie w Gazecie Praca

    4. w przypadku jednorazowego wykupienia serii ogloszen o tej samej
    tresci GW daje rabat:

    3-5 emisji 10%
    6-11 emisji 15%
    12-24 emisji 20%
    25-74 emisji 30%
    >=75 50%

    5. Podstawa ceny ogloszenia jest jedna linia tekstu

    6. Istnieje 5 wymiarow ogloszen (wielkosci czcionki) o skoku
    wielkosci od malej (nazwe go rozmiarem bazowym) do wielkiej
    (5 x mala tzn rozmiar bazowy)

    7. Dla ogloszenia bez ramek i z bialym tlem cena za linie rozmiaru
    bazowego
    (maly) placona od reki (w biurze ogloszen lub karta przez telefon)
    wynosi 1.5 zl. Dla kazdego nastepnego rozmiaru linii wartosc ta
    jest iloczynem wartosci rozmiaru bazowego - dla wielkiej 7.5 zl.

    8. Dla ogloszenia z ramkami i z bialym tlem cena za linie rozmiaru
    bazowego
    (maly) placona od reki (w biurze ogloszen lub karta przez telefon)
    wynosi 1.8 zl. Dla kazdego nastepnego rozmiaru linii wartosc ta
    jest iloczynem wartosci rozmiaru bazowego - dla wielkiej 9 zl.
    W ramach tej opcji dostepne jest 5 rodzajow ramek (pojedyncza,
    gruba, zaokraglona, gruba zaokraglona, otwarta - linia nad i pod).
    W ramach tej opcji dostepne jest 5 rodzajow (nie wielkosci) czcionki
    (zwykla, pochyla, wytluszczona, podkreslona, WIELKIE LITERY) lub ich
    kombinacje np. pochyla i pogrubiona.

    9. Dla ogloszenia z ramkami i z wyborem tla (jasnoszare, ciemnoszare,
    kontra inaczej negatyw) cena za linie rozmiaru bazowego
    (maly) placona od reki (w biurze ogloszen lub karta przez telefon)
    wynosi 1.9 zl. Dla kazdego nastepnego rozmiaru linii wartosc ta
    jest iloczynem wartosci rozmiaru bazowego - dla wielkiej 9.5 zl.
[...]

    10.Istnieja rowniez tzw. ogloszenia drobne specjalne w rubryce Szukam
    Pracy. Zasady:

    - rozmiar - tylko mala czcionka
    - brak ramek
    - biale tlo
    - ogloszenie moga skladac tylko osoby fizyczne nie prowadzace
    dzialalnosci gospodarczej
    - cena za linijke przy platnosci w momencie skladania zamowienia - 0.8 zl
    - cena przy platnosci "posredniej" 2,1 zl

    Pozdrawiam
    Flyer

  • 5. Data: 2002-11-25 12:15:24
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    "Javier" w news:arrmhk$b2n$1@absinth.dialog.net.pl napisał(a):

    > : > Ile kosztuje ogłoszenie w Gazecie Wyborczej,
    > : W ogloszeniach drobnych to chyba za darmo. W gazecie
    > : powinien byc kupon do wypisania.
    > Nie ma zadnego kuponu w gazecie, cos ci sie pomylilo.

    Faktycznie moj blad. Kupon znajduje sie w Gieldzie Pracy (Dziennik
    Zachodni).

    pozdrawiam
    Greg