PracaGrupypl.praca.dyskusje › swiadectwo pracy

  • 1. Data: 2002-11-07 22:42:08
    Temat: swiadectwo pracy
    Od: "Velociraptor" <v...@v...pl>

    witam grupowiczow
    mialem sprawe w sadzie pracy zalozona przeze mnie z powodu nieslusznego
    zwolnienia dyscyplinarnego bodajrze art. 52 kp, firma w trakcie procesu
    padla na pysk, odszkodowanie dostalem dzieki komornikowi ale nie otrzymalem
    swiadectwa pracy ktorego nie ma rowniez aktach sadu, czy ktos wie gdzie
    nalezy sie zwrocic zeby otrzymac takie sprostowanie jezeli dawny pracodawca
    sie ociaga z wyslaniem swiadectwa? nie chce mi sie tracic czasu na kolejna
    sprawe
    z gory dziekuje za odpowiedz