PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile można zarobić jako administrator sieci komputerowej

  • 1. Data: 2002-11-08 09:06:42
    Temat: ile można zarobić jako administrator sieci komputerowej
    Od: "Premiere" <p...@t...pl>

    Mieszkam w 80 tys. mieście, chcę się dowiedzieć, jakie szanse miałbym po
    przeniesieniu do większego, a także jakie dodatkowe umiejętności są do tego
    potrzebne.

    --
    Premiere, p...@t...pl

  • 2. Data: 2002-11-10 15:45:25
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    Użytkownik Premiere <p...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aqjc25$qsd$...@a...dialog.net.pl...
    > Mieszkam w 80 tys. mieście, chcę się dowiedzieć, jakie szanse miałbym po
    > przeniesieniu do większego, a także jakie dodatkowe umiejętności są do
> [...]

    napewno wrzody i worki pod oczami , umiejetnosci = m.in.: takie jak Adama
    Słodowy czyli zrób to sam, Człowiek orkiestra
    ,w dużych firmach liczy sie doświadczenie i niekraralność .
    zarobic mozna w graniach 2500-6000
    choć jako admin kilku serwerów w tym dwoch trzech oddalonych w ganiach
    20.000 zł sektor bankowy

    rafal

  • 3. Data: 2002-11-11 05:34:25
    Od: "Rybinka" <T...@p...fm>

    W mieście ok. 35 000 mieszkańców - Stenungsund, Szwecja, możesz zarobić jako
    administrator około 3000 EURO, więc może nie zawsze opłaca się większe
    miasto?

  • 4. Data: 2002-11-12 11:49:54
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "rafal" <g...@o...pl> wrote in message news:aqlv1o$eqh$1@news2.tpi.pl...

    <cut>
    > choć jako admin kilku serwerów w tym dwoch trzech oddalonych w ganiach
    > 20.000 zł sektor bankowy
    cheee????? skad takie info mlody sympatyczny czlowieku? zapewniam cie, ze
    jak jestes protegowanym dyrektora to moze tyle lykniesz, ew masz pod soba
    dzial np adminow i stanowisko kierownicze, a i to jest baaardzo duza kasa.
    Przecietnie admin w zach banku w centrali zarabia jakas piatke brutto. Takie
    czasy.
    pozdr
    /p

  • 5. Data: 2002-11-12 17:40:16
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "rafal" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > choć jako admin kilku serwerów w tym dwoch trzech oddalonych w ganiach
    > 20.000 zł sektor bankowy

    Ale bzdura. Jaki bank zatrudnia jednego pojedyńczego Admina do swoich dwóch
    trzech oddziałów i centrali też ???????

    Wiesiek

  • 6. Data: 2002-11-14 12:47:42
    Od: "Premiere" <p...@t...pl>

[...]
    : >
    : > --
    :
    : napewno wrzody i worki pod oczami

    To napewno nie są konieczne umiejętności! Po wyglądzie z reguły do pracy na
    administratora nie przyjmują. ;-PPP

    , umiejetnosci = m.in.: takie jak Adama
    : Słodowy czyli zrób to sam, Człowiek orkiestra
    : ,w dużych firmach liczy sie doświadczenie i niekraralność .

    Rozumiem, że liczy się samodzielność, umiejętność pracy z ludzmi,
    kwalifikacje oraz doświadcznie. Zastanawiam się, czy warto angażować
    się w tę dziedzinę. Hm.. ;)